Ik had al een Netflix account alvorens we voor televisie overschakelde naar Proximus. Ik heb dan zoals beschreven in de instructies van Proximus mijn account opgezegd, laten verlopen en nu wil ik terug via kanaal 57aanmelden. Maar als ik kies voor “Facturatie via Proximus” krijg ik steeds fe foutmelding dat het betalingsmiddel niet beschikbaar is. Iemand een oplossing? Meermaals dit via de chat proberen oplossen en ook via telefoon maar geen reactie van Proximus. Maar intussen kunnen we al enkele weken geen Netflix zien
Antwoord
Netflix foutmelding
Beste antwoord door HadewychT
Het was hier al genoteerd, geen idee waarom mijn collega het nogmaals vroeg. Mijn excuses hiervoor. Ik heb ondertussen een wijziging op het profiel van je TV-abonnement gedaan. Normaalgezien zou je je netflix nu moeten kunnen activeren. Groeten, Hadewych
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
