Op 21 November 2024 rond de middag beslisten ik en mijn vriendin om een Proximus internet + mobiel + tv abonnement te starten, het zogenaamde Flex Fiber. Dit ging niet online, een medewerker zal je zo snel mogelijk opbellen. Kort erna werd ik inderdaad opgebeld, door een Franse medewerker, hij kon geen Engels of Nederlands, ik kan totaal geen Frans, doorverbonden naar een Nederlandse medewerker ging snel, all is good. Ik doe mijn uitleg, heb al onze gegevens en wensen in hand, om te horen te krijgen dat enkel mijn vriendin dit kan doen omdat zij reeds een mobiel abonnement bij Proximus heeft en enkel zelf deze beslissing kan maken. Als ik het niet had gezegd, en het account op een mannelijke naam had gestaan hadden ze het nooit geweten, maar ok.. Mijn vriendin belt dus binnen het halfuur terug, is bezig met alle gegevens door te geven... vraagt de meneer aan de telefoon mijn SIM-nummer, die hadden we reeds bij de hand en hebben die dus direct doorgegeven. Zegt meneer dat die nummer nie