Skip to main content
Vraag

probleem mail @rsca.com

• December 14, 2025
  • 15 reacties
  • 148 Bekeken

Forum|alt.badge.img

geachte

ik heb problemen met mijn email adres xxxx@rsca.com bekomen via proximuis

ik heb geen mails meer ontvangen sinds woensdag , ook als ik naar mezelf stuur komen ze niet toe (zonder foutmelding voorlopig)

versturen met het adres gaat blijkbaar ook niet, ze vertrekken wel maar bereiken de afzender niet

ik kan inloggen op de proximus webmail met mijn account maar daar zie ik enkel de oude mails

verzenden van mails lijkt ook te lukken via webmail, maar ze komen ook niet toe 

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

15 reacties

Martin
  • December 14, 2025

Ter aanvullende  info : hiervoor had ‘het goddelijk monster’ reeds een bericht gepost gisteren, in dit topic hier → probleem met inloggen mailaccount | Proximus Forum

Forum|alt.badge.img

geachte heer

dat klopt, maar dacht meteen beter apart topic aan te maken om de aandacht te trekken van het proximuis support team

alvast bedankt

mvg

Martin
  • December 14, 2025

Geen probleem hoor, de PX moderatoren hun aandacht gaat evengoed naar een bericht in een bestaand topic als in een nieuw topic, maar ‘t is eigenlijk altijd beter van een apart topic aan te maken want anders lopen twee problemen van verstillende personen door elkaar en maakt het soms moeilijker om te volgen aangezien het probleem niet altijd 100% identiek aan de zelfde oorzaak gelegen is.

geachte heer

dat klopt, maar dacht meteen beter apart topic aan te maken om de aandacht te trekken van het proximuis support team

alvast bedankt

mvg

Forum|alt.badge.img

Geachte

Ik ontving nu toch een foutmelding na het sturen van een van mijn test mails :

Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan xxxx@rsca.com. Gmail blijft het nog 45 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.

The recipient server did not accept our requests to connect. 

Dit bewijst dat er wel degelijk een probleem is dat hopelijk spoedig aangepakt wordt door het support team

Alvast bedankt

Mvg

Martin
  • December 14, 2025

Is dit een testmail die je verstuurt via webmail waar je uw Gmail-adres als doorstuuradres toegevoegd hebt?

Forum|alt.badge.img

Geachte 

Nee gewoon een mail van een

Gmail account naar xxxx@rsca.com

Ondertussen nog geen feedback mogen ontvangen, er gaan ondertussen veel belangrijke mails verloren 

Mvg

het goddelijk monster

Forum|alt.badge.img

geachte

wordt er nog support geboden via dit forum of is dit simpelweg bezigheidstherapie voor de gebruikers?

alvast bedankt

mvg

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 19, 2025

@het goddelijk monster 

ik heb zonet - 15:49- een mail gestuurd naar xxxx@rsca.com (de correcte mail vond ik op je profiel)

Kan je eens kijken op je webmail en outlook programma’s of je deze ontvangen hebt?

Indien niet, maak ik een IT ticket op.

Geert

Forum|alt.badge.img

Geachte

Sinds vorige week woensdag niks meer ontvangen, U zal uiteindelijk ook wel een foutmelding ontvangen, maar die komt soms een paar uren/dagen later. 

Bedankt voor de moeite

Mvg 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 19, 2025

@het goddelijk monster 

Weet je welke foutmelding er verschijnt?

Geert

Forum|alt.badge.img

geachte

hier een foutmelding :

The recipient server did not accept our requests to connect. For more information, go to https://support.google.com/mail/answer/7720 [rsca.com 2606:4700:3031::6815:51e0: timed out] [rsca.com 2606:4700:3037::ac43:a564: timed out] [rsca.com 172.67.165.100: timed out] [rsca.com 104.21.81.224: timed out]

Bedankt voor de moeite

Mvg 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 23, 2025

@het goddelijk monster 

It ticket INC2577931 werd hiervoor opgemaakt.

Geert

Forum|alt.badge.img

geachte

ok, bedankt

ik wacht in spanning af want ik ontvang al bijna 2 weken geen mails meer van bank, ziekenkas, belgium, werkgever etc 

hopende op een spoedige afhandeling 

mvg

het goddelijk monster

Forum|alt.badge.img

geachte heer

is er al nieuws over ticket # INC2577931 ?

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

Martin
  • January 5, 2026

geachte heer

is er al nieuws over ticket # INC2577931 ?

alvast bedankt

mvg

het goddelijk monster

FYI: 
GeertC Moderator, is hier vandaag langsgekomen, maar na 16u30 komen de PX moderatoren niet meer langs op het forum.