Skip to main content
Vraag

afspraak

• January 11, 2026
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Goeienavond,

wij zijn op 23 december 2025 verhuist en een afspraak gemaakt voor de nieuwe aansluiting op ons nieuwe adres!

op 7 januari zou fiber langskomen.

speciaal een dag vrij genomen maar zonder enige communicatie geen technieker gezien die dag!

bel ik naar de klantendienst krijg ik daar te horen dat ik 2 afspraken heb (de volgende op12 januari ) en dat dan zowel fiber als mijn installatie zou gebeuren!

wat ik al raar vond!

s’anderdaags in de winkel krijg ik te horen dat dit idd niet klopt!

een ticketje aangemaakt en ze zouden mij contacteren!

4 dagen later nog steeds geen verdere info ontvangen!

morgen 12 januari zou er een technieker langskomen krijg ik opeens een berichtje dat dit niet doorgaat!😡🤬

datum aanpassen lukt niet! Klantendienst op zondag…niet bereikbaar! 

tof om al bijna 3weken zonder iets te zitten! 

3 reacties

Martin
  • January 11, 2026

@Elly1984  Best dat je → ForumProfiel volledig ingevuld is, zodat de PX moderatoren niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je ook eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen die belangrijk kan zijn (bv het nieuw adres en indien mogelijk het ticketnummer opgenoemd in je startbericht…..) .
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

PS: PX-moderatoren zijn hier niet beschikbaar buiten de kantooruren (8u-16u30) of tijdens het weekend en feestdagen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 12, 2026

@Elly1984 

excuses voor het ongemak

We hebben  de betrokken diensten gecontacteerd.

De barre weersomstandigheden hebben de werken enorm vertraagd en bemoeilijkt.

Ze doen hun best de achterstand nu weg te werken.

Hopelijk heb je snel een positief bericht.

mvg

Tina

• Apprentice
  • January 13, 2026

Misschien kunnen we begrijpen dat de weersomstandigheden niet ideaal zijn maar het minste wat PXS kan doen is de klant informeren dat de interventie niet kan doorgaan of niet doorgegaan is.