Skip to main content
Vraag

oeps, je internetbox is niet bereikbaar

• January 2, 2026
  • 17 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb blijkbaar een probleem dat geen enkel andere proximus klant ooit heeft gehad. Ik ben al naar de shops geweest in Waregem en Kortrijk heb al meerdere keren gebeld naar de klantendienst, heb 50x men gsm geschud in de app en bug doorgegeven. Maar niemand kan het oplossen. Kan iemand me helpen of moet ik naar Telenet om mijn probleem op te lossen? Ik wil de aangesloten apparaten op mijn netwerk zien via de app. Vroeger kon dit, mijn buren en collega’s kunnen dat perfect. Het werkt enkel bij mij niet…

17 reacties

Martin
  • January 2, 2026

@AryaJ,
heb je de internet box al gereset ? hoe je dit doet zie → hier 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 2, 2026

@AryaJ Kan je dit eens proberen? Kan je ook je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2026

@AryaJ Kan je dit eens proberen? Kan je ook je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Dag Daisy,

Ik heb die toegevoegd. Alvast bedankt. 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2026

@AryaJ,

Ik vermoed van wel. Mijn modem is al vervangen geweest en er is een ‘expert’ technicus langs geweest.. Hij vermelde mij dat dit tot 48 uur kan duren tegen dat het inorde is. Ondertussen zijn we 6 maanden verder. 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 5, 2026

@AryaJ 

Gebruik je de My Proximus app op een iPhone of een android toestel?

Geert

Mutlie
  • January 5, 2026

@AryaJ,

Ik vermoed van wel. Mijn modem is al vervangen geweest en er is een ‘expert’ technicus langs geweest.. Hij vermelde mij dat dit tot 48 uur kan duren tegen dat het inorde is. Ondertussen zijn we 6 maanden verder. 

Als ik hierop mag verder gaan? Een vermoeden is niet zeker, wanneer zou dit geweest zijn? Als het een tijdhe of zelfs lang geleden is - bijvoorbeeld 6 maanden geleden door de technieker - kan een reset mogelijk helpen.

Martin
  • January 5, 2026

Cfr. Mutlie 

@AryaJ,

Als je via http://proximus.be/myproximus kijkt, krijg je dan het zelfde probleem 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2026

@AryaJ 

Gebruik je de My Proximus app op een iPhone of een android toestel?

Geert

Dag Geert,

Ik gebruik een Apple iphone 17 pro max.
Ik heb ook geprobeerd om via een windows toestel deze optie terug te vinden, maar vermoed dat deze optie niet via de webbrowser te vinden is? 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 5, 2026

Cfr. Mutlie 

@AryaJ,

Als je via http://proximus.be/myproximus kijkt, krijg je dan het zelfde probleem 

Ik heb ook geprobeerd om via een windows toestel deze optie terug te vinden, maar vermoed dat deze optie niet via de webbrowser te vinden is? 

Martin
  • January 5, 2026

Zou ook via uw browser moeten lukken als je “producten” kiest en dan  op “Internet”

• Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2026

Zou ook via uw browser moeten lukken als je “producten” kiest en dan  op “Internet”

Als ik op producten kijk, zie ik totaal een andere venster.. 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2026

Al meer info??? 

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 8, 2026

@AryaJ 

Ik heb hiervoor IT ticket: INC2597676 opgemaakt.

Ik hou je op de hoogte.

Geert

• Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2026

@AryaJ 

Ik hou je op de hoogte.

Geert

Dag Geert,

Bedankt voor de moeite, maar ze hebben het ticketje gewoon afgesloten zonder oplossing. 

Ik zal moeten verder kijken

• Apprentice
  • January 13, 2026

@AryaJ 

Ik hou je op de hoogte.

Geert

Dag Geert,

Bedankt voor de moeite, maar ze hebben het ticketje gewoon afgesloten zonder oplossing. 

Ik zal moeten verder kijken

😅

• Auteur
  • Apprentice
  • January 13, 2026

@AryaJ 

Ik hou je op de hoogte.

Geert

Geert,

heeft proximus geen ‘Myproximus’ afdeling dat ik kan contacteren? 

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 14, 2026

@AryaJ Ik heb het even voor je nagekeken maar je ticket is niet afgesloten, ze zijn er nog mee bezig en staat op dit moment on hold.