Skip to main content
Vraag

skynet.be aliassen toevoegen mailbox proximus.be

• January 11, 2026
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Goeiedag medewerkers,

Ik maakte een nieuwe mailbox @proximus aan maar vooraleer ik de mailbox @skynet.be verwijder wil ik graag de skynet.be aliassen toegevoegd hebben in de nieuwe mailbox @proximus.

Zelf kan ik dit niet maar wil een proximus medewerker dit voor ons aanpassen?

Alvast dank.

Linda

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 12, 2026

@Linda12 Ik zie dat je 3 mailboxen gekoppeld hebt aan je contract : 1 met 2 skynet-adressen, 1 met jouw proximus-adres en 1 met het proximus-adres van je partner. Is het de bedoeling dat de skynetadressen verdeeld worden over de 2 mailboxen met Proximus-adressen zodat de beide adressen van dezelfde persoon bij elkaar staan ? 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 12, 2026

Hallo HadewychT,

Ja is goed zoals jij voorstelt, het is toch de bedoeling om deze later te verwijderen en enkel nog de Proximus-adressen te gebruiken.

Alvast dank.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2026

Hallo HadewychT,

Hoef ik eerst zelf de skynetadressen te verwijderen vooraleer jij ze verdeelt over de 2 mailboxen met Proximus-adressen zodat beide adressen van dezelfde persoon bij mekaar staan?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • January 16, 2026

@Linda12 De aliassen zijn gegroepeerd. Jouw mailadressen hangen nu aan login fa… en die van je partner aan mc...15. Aan mailbox mc...12 hangen momenteel geen aliassen meer. 

• Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2026

@HadewychT Sorry maar eigenlijk bedoelde ik net het omgekeerde, nl dat mijn beide mailadressen wel aan login mc...12 hangen en niet langer bij mailbox fa… zodat ik die mailbox @skynet.be kan verwijderen en enkel de 2 proximus mailboxen behoud.

• Auteur
  • Apprentice
  • January 17, 2026

@HadewychT Negeer m’n berichtje hierboven maar. Wat ik voorstelde was fout want fa…...@skynet.be is uiteraard onze 1e mailbox alsook gebruikersnaam/login, dus behouden maar ipv te verwijderen.
Alles mag nu dus blijven zoals u eerder veranderde en waarvoor dank.

Excuses voor mijn misverstand en grs.