Wegens tweeledige vraag =>
Verstuur privébericht naar YorickP
- 3 dagen geleden
Beste Yorick,
Ik las hier juist op het forum over iemand met een kapotte afstandsbediening die u geholpen hebt, en ik zit al een aantal weken met één waarvan de middelste knop voor "OK" helaas helemaal niet meer werkt (dat is een ramp), want ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, maar helaas allemaal tevergeefs gebleken!
Dus nu is uiteraard mijn vraag of jullie er ook voor mij een nieuwe zouden kunnen opsturen, alstublieft?
Blijkbaar kan je hier in je eigen profiel bij woonplaats enkel de plaatsnaam invullen, doch ik neem aan dat jullie via mijn klantennummer mijn volledig adres kunnen opsnorren?
-
P.S.: een belangrijke correctie is dat die knop het sinds een aantal dagen ook niet meer doet, terwijl het eigenlijk de knop met het pijltje om naar omlaag te kunnen gaan reeds véél langer stuk is, en die wordt natuurlijk veelvuldig gebruikt, vandaar!
-
En dan heb ik nog een bijkomend probleem, nl. het volgende:
ik heb tevens een vaste lijn, waarvan het nr. 03/275.41.94 is, maar waarop al geruime tijd een storing zit, zodat niemand mij nog langs die weg kan bereiken (omgekeerd al evenmin dus)!
Is dat iets wat u daarbovenop kan oplossen, eventueel door een andere dienst daarvan op de hoogte te brengen, alstublieft?
Met vriendelijke groeten
Bart Versieck