gsm online besteld & betaald nog steeds niet geleverd Hallo, Op 12 februari 2025 heb ik de S25 Ultra besteld en dankzij de promotie €149 betaald. Volgens de beloofde levertijd zou ik het toestel binnen een paar dagen ontvangen. We zijn inmiddels 25 februari, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst en zelfs een officiële klacht ingediend, maar telkens krijg ik een ander antwoord over waar mijn bestelling zich bevindt. Eerst werd mij beloofd dat alles in orde was en dat het toestel onderweg was. Vervolgens kreeg ik te horen dat Bpost vertraging had. Nu wordt er gesproken over een annulering en een terugbetaling binnen 15 werkdagen, terwijl ik gewoon mijn telefoon wil ontvangen. Daarnaast blijf ik meldingen krijgen om mijn bestelling te voltooien, maar zodra ik dat probeer, krijg ik een foutmelding. Ik heb hiervan een screenshot doorgestuurd naar de klachtendienst, en men beloofde mij een nieuwe link te sturen. Dit is nog steeds niet gebeurd. Vorige week werd mij door een medewerkste