Skip to main content
Vraag

Ontgoocheld

• May 10, 2026
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik heb nu een flex s abonnement+tv+4 mobiele abonnementen.Ik betaal ongeveer 161 euro.Indien ik dit omzet naar een mega fiber komt dit op 182 euro!Maar nu mijn verontwaardiging:als nieuwe klant komt ditzelfde abonnement op 150 euro waarvan de eerste 3 maanden op 48 euro!!Dit scheelt hem maandelijks 32 euro-384 euro op een jaar.Schandalig gewoon.Dus best veranderen zeker van provider????

1 reactie

Martin
  • May 10, 2026

Ter info:

voor trouwe klanten bestaat er een trouwe klantenkorting die kan bepaald worden in functie van je pack samenstelling, dus best afwachten op een verder reactie van een PX moderator maandag.

TIP :

Omdat de PX moderatoren dit zouden kunnen natrekken als ze maandag hier terug langskomen is het best om er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat zij niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende meer relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.