Skip to main content
Vraag

Mails van Nintendo komen (nog steeds) niet aan

• April 21, 2026
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Beste,

Ik had enige tijd terug een topic hierover geopend, maar ik heropen dit weer geziene het mij onmogelijk lijkt dat de IT achter de proximus mailboxen dit niet kan oplossen.

mijn vraag: er zou om 11u47 een mail verzonden zijn van Nintendo (domeinnaam waarvan dit afkomstig is is accounts.nintendo.com (vermoedelijk hun no-reply adres) 

Kan de mailflow nagekeken worden, en of kan er een whitelist op hoger niveau toegevoegd worden om de mails van no-reply@accounts.nintendo.com toe te staan? 

Met vriendelijke groeten

3 reacties

• Auteur
  • Rising star
  • May 4, 2026

Heeft iemand dit reeds kunnen bekijken?

Met vriendelijke groeten,

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 5, 2026

@Zanitax Ik zie in je profiel nog een tweede mailadres. Heb je al geprobeerd om die mails daar naartoe te laten sturen ? Lukt dat dan wel ? 

• Auteur
  • Rising star
  • May 5, 2026

@Zanitax Ik zie in je profiel nog een tweede mailadres. Heb je al geprobeerd om die mails daar naartoe te laten sturen ? Lukt dat dan wel ? 

Dag Hadewych,

Dat is geen ander mailadres. Dat is een foutievelijk aangemaakte alias door het systeem achter de mailboxen. Het is zoals ik eerder vroeg gewoon de bedoeling dat dit adres gewhitelist wordt of dat er nagekeken wordt door de experten achter de mailboxen waar deze mails naartoe gaan. Ik wil dit eindelijk opgelost zien.

Ik werk zelf voor een IT firma waar er Microsoft 365 geleverd wordt , waar wij gemakkelijkheidzelve zulke mails kunnen opzoeken, vrijgeven , en ook adressen kunnen whitelisten dus ik kan me niet inbeelden dat dit langst de kant van jullie partner voor de mailboxen niet kan.

Met vriendelijke groeten