Skip to main content

afspraak.

• May 15, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Op 4 mei werd ik gecontacteerd door medewerker van proximus om afspraak vast te leggen voor de installatie van fiber. Er werd een afspraak vastgelegd voor maandag 18 mei. Na deze telefoon kreeg ik enkele minuten erna verschillende berichten dat mijn oude abonnement zal worden stopgezet. Vorige week werd terug gecontacteerd door medewerker voor een afspraak voor installatie fiber. Ik probeer deze medewerker uit te leggen dat ik reeds een afspraak had op 18 mei maar ik kreeg te horen dat ik geen afspraak had. Medewerker ging het nakijken en mij terug contacteren. Ik wacht nog steeds op telefoon. Begin deze week terug telefoon van medewerker voor installatie fiber, terug mijn verhaal gedaan maar terug zelfde antwoord. Ik had geen afspraak, ik moest online afspraak maken en er werd ingehaakt. Die zelfde dag verschillende keren nog gebeld en terug verschillende keren gehoor: " We bellen je terug". Tot nu toe niemand gehoord. 's Avonds wel iemand aan de lijn gehad die mij wist te zeggen dat er inderdaad een afspraak was maar dat door iemand van Proximus werd geannuleerd. De persoon die ik toen had was van technische dienst en er werd mij gevraagd om de dag er na terug te bellen. Deze week dagelijks gebeld en iedere dag gehoord dat men oplossing ging zoeken en ze mij gingen terug bellen. Niemand maar gehoord. Afspraak is nu maandag en verlof genomen. Waar blijft de oplossing. 

1 reactie

Martin
  • May 15, 2026

@Frank B 

Ter info in afwachting:

Aangezien de Proximus moderatoren op het forum niet langskomen tijdens het weekend zal er langs deze weg niet veel kunnen anders geregeld worden als de afspraak toch zou geboekt staan voor maandag 18 mei. 

Zij kunnen wel volgende week verder natrekken wanneer er een afspraak zou voorzien zijn.

Heb je al eens gekeken via proximus+/Myproximus of er melding gemaakt werd van een afspraak onder “Opvolging”