Skip to main content
Vraag

TV Replay werkt niet meer

• May 9, 2026
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Sinds enkele maanden wanneer bepaalde gegevens van mij en mijn familie hun proximus accounts veranderden kunnen we niet langer gebruikmaken van de TV Replay functie zowel op de TV Box als in de Pickx app. Dit is wel irritant gezien we geen gebruik kunnen maken van deze functie en zorgt voor wat frustaties als we net een programma missen die we niet op voorhand hadden opgenomen.

7 reacties

Martin
  • May 9, 2026

@Wout10,
Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen natrekken om het terug te activeren als ze maandag hier terug langskomen is het best om er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat zij niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende meer relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers.
Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • May 11, 2026

@Wout10 Dit staat niet meer actief. We kunnen dit terug activeren indien je dit wenst.

• Auteur
  • Apprentice
  • May 13, 2026

@DaisyS Zou dit het abonnement verduren? 

Als het abonnement zelfde prijs blijft dan graag anders niet.

Martin
  • May 13, 2026

@Wout10  

FYI:  zie → Een programma gemist? Kijk uitgesteld met TV Replay | Proximus

Het is TV Replay+ die niet gratis is, omdat je met de (+) plus versie reclame kunt doorspoelen wat je met TV Replay (die standaard is inbegrepen in je tv-abonnement) niet kunt omdat je alleen maar met deze kunt terugspoelen en niet doorspoelen.

→ Vragen over TV Replay | Proximus 

• Auteur
  • Apprentice
  • May 17, 2026

Ja maar gewoon TV Replay werkt ook niet meer.

Martin
  • May 17, 2026

Ja maar gewoon TV Replay werkt ook niet meer.

@Wout10  Inderdaad dit zal een PX moderator terug moeten activeren zoals  ​@DaisyS al voorgesteld had.
Maar mijn antwoord was om uw onderstaande vraag te verduidelijken:

@DaisyS Zou dit het abonnement verduren? 

Als het abonnement zelfde prijs blijft dan graag anders niet.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 18, 2026

@Wout10 

We hebben de TV replay functie opnieuw geactiveerd.

Geert