Waar is het respect voor de klant gebleven?
Wij zijn al jaren trouwe klant bij Proximus (al sedert de periode dat dit bedrijf nog Belgacom heette) en hebben heel wat zien veranderen. De laatste nieuwigheid die ons nu wordt opgedrongen is de fiberuitrol die met veel toeters en bellen werd aangekondigd. Of we nu gamen of niet, films willen streamen of gewoon gelukkig zijn met nu en dan wat mails te versturen en wat te scrollen op het internet, doet er niet toe. We moeten en zullen onze afgelikte nieuwbouwmuren laten perforeren door de telecomprovider. Als we het niet doen, worden ons binnenkort alle communicatiekanalen ontzegd en dat willen we natuurlijk vermijden. Daarom gingen we vorige week in op een brief die ons exact 2 dagen de tijd gaf om de fiberinstallatie te bestellen, want anders zouden we niet meer van de gunstige installatievoorwaarden kunnen genieten en zouden we onze abonnementskosten jammer genoeg zien oplopen. De bestelling van de fiberinstallatie werd een ware soap. Om onduidelijke redenen werd de elektronische b