op 8 mei werd bij ons de fiber verbinding gemaakt, geheel volgens afspraak. Voor de aansluiting moesten de techniekers een gedeelte van de stoep en een gedeelte van de oprit open leggen omdat de wachtbuis niet tot de erfgrens kwam. De techniekers zijn dit komen melden maar verzekerden mij dat een onderaannemer van proximus zou komen om de stoep EN DE OPRIT in de oude staat teruggebracht zou worden.
De techniekers zijn na de installatie vertrokken en lieten ons achter met een oprit waar de stenen vervangen waren door zand en een stapel stenen ernaast. Wij hebben dinsdag inderdaad een persoon met een vrachtwagen voorbij zien komen en die persoon heeft met zijn schepinstallatie een schep zand op de stoeptegels gesmeten daarna een paar keer met de schepinstallatie op de stoeptegels gestampt en is vertrokken. Onze oprit heeft hij niet aangeraakt en die ligt er nog hetzelfde bij. IK heb dus een klacht naar de dienst INFRA gestuurd die mij nu al 4 dagen een mail stuurt met de melding “ klacht werd opgelost of is niet de verantwoordelijkheid van Proximus”
Ik heb reeds een aantal malen mijn klacht herhaald en proberen duidelijk te maken dat als de werknemers van Proximus schade aanrichten waarbij zij zeggen dat e.e.a weer in orde gezet gaat worden, het de verantwoordingen van Proximus is om dat ook te doen. Ik overweeg klacht neer te leggen wegen vernieling van mijn eigendom tegen Proximus of tegen de twee techniekers die dat dan blijkbaar uit eigen beweging gedaan hebben aangezien hun firma de verantwoording afwijst.
Anonieme standaard antwoorden van Infra met nietszeggende commentaren helpen niet bij de oplossing.
Ik verwacht een afdoende oplossing van het probleem, zoals afgesproken.