Skip to main content
Vraag

Mijn lijst

• May 21, 2026
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Mutlie

Het is hier nog ooit gevraagd, maar een duidelijk antwoord is nog niet gegeven (of ik heb het niet gevonden)

Bij de programma’s vind je de knoppen “kijken”-”opname beheren” -”toevoegen aan mijn lijst”.
Gebruik je de laatste staat er dan “verwijderen uit mijn lijst”.

Wat is “mijn lijst” en waar vind ik die? 

7 reacties

Martin
  • May 21, 2026

@Mutlie 

Bijvoorbeeld je gaat naar de programmagids > EEN > THUIS 

Dan kan je kiezen voor “toevoegen aan mijn lijst”

Dan krijg je die te zien in je hoofdscherm door op het home knopje 🏠 te klikken van je remote.

NB: als je het even probeert en de keuze “toevoegen aan mijn lijst” gemaakt hebt, komt de uitleg ook op je scherm….. (kan je achteraf weer ongedaan maken ook, door “verwijderen uit mijn lijst” te klikken)

Je kan het ook zien als een shortcut om niet via Home naar rechts te moeten scrollen om deze van “thuis” te kiezen aangezien je ze dan direct op je home 🏠 scherm ziet “THUIS vandaag 20u15-20u45.

• Motivator
  • May 21, 2026

Ik ben ook benieuwd 😀

Mutlie
  • Auteur
  • May 21, 2026

Dus eigenlijk zoiets als “favorieten”, een shortcut. Ja, als je het weet is het simpel maar de benaming is dubbelzinnig. Vooral omdat ik die lijst heb moeten zoeken in het home scherm.
Eindelijk gevonden door (alweer) naar onder te scrollen 🤔 Dat is niet echt logisch en totaal onoverzichtelijk.

Waarom voorziet Proximus niet -zoals bij de apps- in een menubalk links? Op het home scherm staat (te?) veel (zoals ook “verder kijken”) maar vooral een soort van verborgen (scrollen). 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 21, 2026

​@Mutlie 

Pickx - Gebruikersgids

Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • May 21, 2026

Mijn lijst is vooral interessant in de apps VRTmax of VTMgo en Play.

Iets opnemen doe ik zelden.

Mutlie
  • Auteur
  • May 21, 2026

Mijn lijst is vooral interessant in de apps VRTmax of VTMgo en Play.

Iets opnemen doe ik zelden.

Maar daar staat mijn lijst in de menubalk links. Duidelijk niet waar?

Mutlie
  • Auteur
  • May 21, 2026

@Luc.M 
Dat was niet mijn vraag. 😉
Een favoriete zender is niet hetzelfde als een favoriet programma.
Over zenders als favorieten, je kan dan ook verwijzen naar hoe de zenders hernummeren. Min of meer hetzelfde effect of bedoeling, toch?