Skip to main content
Vraag

geen wifi, en vind gekende netwerken niet meer

• May 26, 2026
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb geen wifi meer en zelfs de 5G (i know aparte problemen) is tergend traag.

Ik heb de bbox (3) geherstart, gereset, nog eens herstart maar zonder resultaat. De gekende thuisnetwerken waren zelfs niet meer te vinden voor onze smartphones! Na een tijdje weer wel maar telkens zonder internetverbinding.

Met homeworking (maar ook privé) zeer vervelend. Hoe los ik dit euvel het snelste op ?

De modem heb ik nog maar vrij recent  (1,5 jaar) ontvangen en recent (eind januari) is er een technicus de aansluiting komen vervangen en alles komen resetten (met succes).

bedankt voor de hulp (Dit is een noodgeval 😉)

6 reacties

• Apprentice
  • May 26, 2026

Het zelfde ook in Gent centrum! 
echt vervelend 😡

• Apprentice
  • May 26, 2026

Meise idem

Martin
  • May 26, 2026

@The_Mailman  licht het DSL lampje van de bbox3 continue op want als dit niet het geval is zou het kunnen dat er geen VDSL signaal niet meer in orde is, mss een probleem in je regio.

Hier komen de PX moderatoren maar pas morgen terug langs op het forum. 

telefonisch is de helpdesk ook maar bereikbaar tot 22u

https://proximus.be/contact 

• Auteur
  • Apprentice
  • May 27, 2026

Hallo,

Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad vzn het callcenter die aangaf dat er een algemene storing was. Tegen 23u was alles opgelost. Proactief communiceren omtrent (algemene) storingen lijkt me niet zo moeilijk en een stuk klantvriendelijker

Martin
  • May 27, 2026

FYI: Ik weet niet of je het nummer 0800 22 800 gebeld hebt, want normaal bij algemene storingen en zeker bij storingen in je regio, geven ze daar de melding van.

Mutlie
  • May 27, 2026

@The_Mailman 

Over klantvriendelijkheid. Het is wel de vraag of het een onverwachte storing was ten gevolge van een niet gepland (sic) defect of integendeel gebeurde  n.a.v. geplande werkzaamheden 😎

De laatste worden wel  (proactief) aangekondigd.