Skip to main content
Vraag

Wifi booster stuk

• May 11, 2026
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn tv valt steeds stil dan moet ik de wifi booster herstarten en dan doet die het een 12 tal   uren en dan de andere dag heb ik het terug als ik dan zap kreek ik enkele seconden bewegend beeld en daarna stilstaand beeld en geen, geluid is met alle kanalen zo. Ik heb al divezrse keren gebeld vrijdag hebben ze van bij proximus zelfs de modem gereset ik heb kunnen tv kijken tot zaterdag maar nu doet het probleem zich terug voor. 

3 reacties

Martin
  • May 11, 2026

@alainhome Heb je de mogelijkheid van je decoder rechtstreeks met je internet box te verbinden met een voorlopige lange utp kabel die je gewoon over de grond legt, dan zou je kunnen uitsluiten of het de booster is of de internet box.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 11, 2026

Nee kabel niet lang genoeg decorder al herstart blijft hetzelfde maar als ik de decorder in de andere plaats waar ook een wifi booster staat aansluit op die wifi booster daar doet hij het dan wel.

Martin
  • May 11, 2026

@alainhome 

Dat is inderdaad een mogelijke aanwijzing, maar dat kan bedrieglijk zijn aangezien je 2 boosters waarschijnlijk via wifi contact maken met je internet box, dan zou je om beter conclusies te kunnen trekken je twee boosters ééns van plaats kunnen verwisselen.