Skip to main content
Vraag

Wifi booster stuk

• May 11, 2026
  • 16 reacties
  • 116 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn tv valt steeds stil dan moet ik de wifi booster herstarten en dan doet die het een 12 tal   uren en dan de andere dag heb ik het terug als ik dan zap kreek ik enkele seconden bewegend beeld en daarna stilstaand beeld en geen, geluid is met alle kanalen zo. Ik heb al divezrse keren gebeld vrijdag hebben ze van bij proximus zelfs de modem gereset ik heb kunnen tv kijken tot zaterdag maar nu doet het probleem zich terug voor. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Martin
  • May 11, 2026

@alainhome Heb je de mogelijkheid van je decoder rechtstreeks met je internet box te verbinden met een voorlopige lange utp kabel die je gewoon over de grond legt, dan zou je kunnen uitsluiten of het de booster is of de internet box.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 11, 2026

Nee kabel niet lang genoeg decorder al herstart blijft hetzelfde maar als ik de decorder in de andere plaats waar ook een wifi booster staat aansluit op die wifi booster daar doet hij het dan wel.

Martin
  • May 11, 2026

@alainhome 

Dat is inderdaad een mogelijke aanwijzing, maar dat kan bedrieglijk zijn aangezien je 2 boosters waarschijnlijk via wifi contact maken met je internet box, dan zou je om beter conclusies te kunnen trekken je twee boosters ééns van plaats kunnen verwisselen.
Wat betekenen de lampjes van je Proximus-toestel? | Proximus

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • May 11, 2026

@alainhome Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik het voor je nakijken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 14, 2026

Ik heb een nieuwe wifibooster maar ook hier doet hij het speelt wel maar na enkele uren haperend beeld is het dat toch de decorder of wat nu heb ik mijn decorder omgewisselt maar als het decorder is wil ik een vervangende maar zeker dezelfde de v5 want daar zit een scart aan wat ik kan verbinden ik werk met scart op de tv omdat ik een oude videorecorder heb en daarmee op neem op die laatste die ze hier geinstalleerd hebben kan ik dat niet en ik neem graag op via videorecorder

Martin
  • May 14, 2026

……………………..

als het decorder is

…………………………………...

@alainhome En als je de twee decoders van plaats verwisselt heb je het probleem dan bij de zelfde decoder?

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • May 14, 2026

Waarschijnlijk staat de ene booster een stuk verder van de bbox dan de andere. Welke kleur heeft het middelste lampje van de booster?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 15, 2026

het is de wifi booster die het korste bij staat de wifi booster die het verste weg staat werkt naar behoren maar het ligt niet ana de wifi booster ik heb de decorders nu verwisselt ik heb een nieuwe decorder en een oude en de nieuwe hapert hier ook in de keuken maar het heeft steeds gewerkt hoh komt het dan dat ik nu ineens na verschillende jaren het niet meer werkt. ik heb een haperend beeld. Ik heb een nieuwe wifi booster aangesloten maar deze doet het ook. ze hebben allemaal groen maar van links naar rechts dus eerst heb ik de power knop en dan 2de lampje en derde lampje knipperen steeds aan en uit. de andere daarna branden wel groen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 15, 2026

klantnummer is ******

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 18, 2026

@alainhome 

Heb je de twee WiFi boosters eens van plaats kunnen wisselen?

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 18, 2026

@alainhome 

Heb je de twee WiFi boosters eens van plaats kunnen wisselen?

Geert

Ook gedaan nu heb ik hetzelfde probleem zelfs met een nieuwe die ze me opgestuurt hebben de tv speelt een tijdje en dan na enkele uren of een dag dan heb ik haperend beeld en ik wil de decorder voor geen geld van de wereld ruilen tegen een nieuwe want ik heb een scart nodig hebb een v5 met scart de nieuwe decorder op de andere tv ook al aangehangen die had ook op een zeker momenbt haperend beeld zaterdag nacht deed de wifi booster moeilijk lampjes uit en dan weer aan of misschien de modem aan vervanging toe 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 18, 2026

Rare is als ik de decorder v5 hier uit trekt en op de andere tv aan sluit hij het wel doet als ik dan hem hier aan hang dan doet hij het niet of ik moet de wifibooster opnieuw opstarten dus denk niet dat het decorder is

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 18, 2026

Donderdag komt er een technieker normaal

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 19, 2026

Nu heb ik de decorder verwisselt met de tv hiernaast daar op de wifi bbooster gehangen en daar doet hij het wel de decorder van daar hier op de wifi booster gekoppelt en nu doen ze het alle 2 als ik ze nnu terug verwissel dan doet de decorder het hier niet en op de tv in de living waar de decorder nu aan hangt en het wel doet daar heb ik een rood lampje branden op de wifi booster vroeger was dat groen

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 19, 2026

@alainhome 

Ik stel vast dat er inderdaad een interventie voorzien is voor donderdag in de middag (tussen 12:30 en 17:30).

We zullen de analyse van de technicus afwachten.

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 21, 2026

@alainhome 

Ik stel vast dat er inderdaad een interventie voorzien is voor donderdag in de middag (tussen 12:30 en 17:30).

We zullen de analyse van de technicus afwachten.

Geert

Geen technicus gezien momenteel werkt wel alles.