Skip to main content

glasvezel problemen

• May 14, 2026
  • 7 reacties
  • 82 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Sinds gisteren is glasvezel uit gevallen nu vandaag is dat nog niet opgelost.  Terwijl dat ik een sms bericht gekregen heb dat het in orde is dus een leugen het beste die ooit heb gehad. Ik heb geen goesting om te wachten tot maandag, ik vandaag terug tv kijken en ook mijn deur bel, maar ook mijn alarm systeem hangt er aan. Ik ben dat beu ik ga mijn factuur niet betalen 

7 reacties

Martin
  • May 14, 2026

Wat zeggen ze als je naar 080022800 belt wordt daar melding gemaakt dat er problemen zijn

vind je in je Myproximus daar iets van terug 

PS: Indien de PX moderatoren de brug zouden maken zal het pas maandag zijn dat er hierop zal gereageerd worden en indien niet dat kan er morgen eventueel iemand reageren

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 14, 2026

Tja die sturen van kaske naar de muur het is nutteloos als je naar belt. 

• Rising star
  • May 18, 2026

Ik heb dezelfde problemen. Sinds 9 april. Hoeveel keer en hoe lang ik al met proximus aan de lijn heb gehangen.  Vandaag opnieuw de belofte dat ze me morgen gaan opbellen.  Voor mijn part smijten ze heel de straat open maar opnieuw een technieker sturen die te niks doet heeft totaal geen nut. Het ligt duidelijk aan de fiber. Volgens mij zelfs telkens bij hevige regenval. 

• Rising star
  • May 18, 2026

De technieker die kwam kende niks van fiber, enkel kabel. Wel stuurt hem dan niet. Puur tijdverlies geweest. Net zoals de 6 tel van urenlang gezever met de helpdesk.  Los het op. Punt

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 18, 2026

Achteraf bleek dat de kabel gebroken is door de werken in mijn straat en hebben ze een nieuwe kabel moeten trekken tot in mijn garage. Dit heeft 48 uur geduurd. 

• Rising star
  • May 18, 2026

Ben er vrij zeker van dat ook zoiets is, maar effectief de mensen bezig houden. Ze hebben me nu gezegd dat ze een high end team gaan inschakelen. Alsof de laatste 6 weken niks was...mijn buurman signaleert identieke problemen dus het kan enkel buiten de woning liggen. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 18, 2026

Communicatie is bij Proximus ver zoek.