Skip to main content
Beantwoord

Abo 2gig

  • May 22, 2026
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Beste,

Ik heb een abo bij jullie op fiber 2gb opgestart 16 april.

Krijg 6 maand korting van 20 euro.

Nu zie ik op jullie site dat er een nieuwe actie is dat 20 euro korting geeft voor 12 maand.

Kan ik van deze actie genieten ipv van die 6 maand?

Mvg,Marc.

Beste antwoord door Mutlie

De proximus-medewerkers kunnen dit even voor je nakijken.
Daarom er best voor zorgen dat je klantgegevens zijn aangevuld in je → ForumProfiel voor zover dat nog niet is gebeurd.
Zonder de noodzakelijke info zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan jou moeten opvragen.
Indien je dat nodig vindt kan je In het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden. Geen zorgen voor je privacy,  die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat je hebt voldaan.

En dan is het gewoon afwachten tot een medewerker dit topic oppikt.

7 reacties

Mutlie
  • Antwoord
  • May 22, 2026

De proximus-medewerkers kunnen dit even voor je nakijken.
Daarom er best voor zorgen dat je klantgegevens zijn aangevuld in je → ForumProfiel voor zover dat nog niet is gebeurd.
Zonder de noodzakelijke info zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan jou moeten opvragen.
Indien je dat nodig vindt kan je In het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden. Geen zorgen voor je privacy,  die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat je hebt voldaan.

En dan is het gewoon afwachten tot een medewerker dit topic oppikt.


Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 22, 2026

@Martco kan je op het forum je profiel even aanvullen. Dan 
kan ik je klantgegevens erbij nemen en kijken wat we voor
je kunnen betekenen. Alvast bedankt!

Groetjes
Wendy


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 22, 2026

Is gebeurd.


Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 22, 2026

@Martco dank je wel voor het aanvullen van je gegeven.
Ik vraag voor je na wat de mogelijkheden zijn.
Hou er wel rekening mee dat wij moderatoren niet werken in het
weekend … en maandag is een feestdag… dus ik kom er volgende
week dinsdag op terug.

Groetjes
Wendy


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 22, 2026

Oke,

Perfect.


Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 26, 2026

@Martco 
Zoals beloofd zou ik je vandaag iets laten weten.

In principe zijn promoties tijdelijk, van beperkte aard en moet je aan een aantal voorwaarden voldoen
om voor de betrokken promotie in aanmerking te komen. Dat wil dus ook zeggen dat wanneer je in maart
ingaat op een promotie… je niet kan wisselen naar een betere promotie in bijvoorbeeld mei. Je geniet van
de promotie die geldt op het moment je je bestelling plaatst (ook al is de installatie op een latere datum).

Voorbeeld: koop je vandaag in een elektrozaak een TV-toestel aan 500,00 EUR en is er in juli een korting
dat het toestel slechts 400,00 EUR kost, dan kan je ook niet terug naar de winkel om geld terug te vragen.
Dat is volgens mij wel logisch. Maar...

Volgens de collega’s die instaan voor de promoties kon je ten tijde van jouw online bestelling via onze webshop 
wel aanduiden of je 6 maanden of 12 maanden wilde genieten van de promotie. Misschien heb je dit toen niet
opgemerkt.

Met alle diensten die je actief hebt, kom je gelukkig wel in aanmerking voor de promotie van 12 maanden. Ik kan
helaas de korting op zich niet verlengen in onze database. Ik heb wel - vanaf de vervaldatum van je huidige promotie
17/10/2026 - de korting rechtstreeks klaargezet in onze facturatie. Je zal vanaf dan gedurende 6 maanden een
manueel aangemaakt item terugvinden (gaat iets lager staan op je aanrekeningen dan de promo momenteel).

Ik hoop dat dit in orde is voor je.

Groetjes
Wendy


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 26, 2026

Oke,Thanks.

Had die promotie niet gezien omdat alles via chat gegaan is.

Mvg,Martco.