Skip to main content
Vraag

Opzeg TV en opruimel naar een Internet Box+ (Wi-Fi 6E) of nieuwe generatie

• May 30, 2026
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Geachte klantendienst,

Graag wil ik de volgende wijzigingen doorvoeren in mijn abonnement:

• Opzegging TV-abonnement
    Ik verzoek u vriendelijk om mijn huidige TV-abonnement op te zeggen per de eerstvolgende mogelijkheid.
  • Upgrade naar Internet Box+ (Wi-Fi 6E) of nieuwste generatie
    Daarnaast wil ik mijn huidige internetbox laten vervangen door een Internet Box+ (Wi-Fi 6E) of de nieuwste beschikbare generatie.

Kunt u deze aanvraag in behandeling nemen en mij een bevestiging sturen met een ticketnummer voor verdere follow-up?

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
JPille

2 reacties

Mutlie
  • May 30, 2026

Dit is je eerste post hier.
Een goede reden om  ervoor te zorgen dat je klantgegevens zijn aangevuld in je → ForumProfiel (voor zover dat nog niet is gebeurd).
Zonder die noodzakelijke info zullen de medewerkers die gegevens eerst nog aan jou moeten opvragen.
Zonder kunnen zij al zeker je tv-abonnement niet opzeggen (want wie ben jij en waar?)
Indien je dat nodig vindt kan je In het veld "Ticket"  nog meer informatie vermelden. Geen zorgen voor je privacy,  die gegevens zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik daarna onderaan op "sla wijzigingen op" en meld hier even dat je hebt voldaan.

Wat betreft je 2e vraag. De medewerkers zullen je ook informeren over de voorwaarden om een internetbox+ te ontvangen (betaling?) en om bevestiging vragen.

Martin
  • May 30, 2026