elke dag moet ik meermaals mijn spambox controleren op belangrijke mails ,etc...welke overwegend niet in de inbox terechtkomen..
rotzooi-mails komen dan wel zonder problemen in de inbox dat men op de langen duur niet meer weet wat wel en niet spam/phising is;.
hoe werkt hun algoritme eigenlijk?
ik werk al jaren met diverse mailboxen en deze van proximus steekt er met kop en schouders uit wat ellende betreft.. en wordt zelfs alsmaar erger vind ik..
10x per dag krijg ik de melding dat er een technisch probleem is… elders werkt alles nochtans perfect..
vroeger verwees men naar skynet die een externe firma zou(geweest) zijn… en wie is proximus dan nu?
de lijst is lang van de argumenten die ze de laatste 20 jaar hebben aangehaald als excuus voor al de problemen..en dan gaat het niet alleen over internet maar ook tv, telefonie, en hun fameuze fiberaansluiting...
voor welke service betalen wij als klant eigenlijk? alsmaar duurder en duurder voor alsmaar minder en minder…
en neen, ik ben niks met reacties zoals “neem een andere mailbox” of “ contacteer onze diensten” of “ we kijken uw lijn na”… het probleem ligt NIET bij mij maar bij Proximus zelf..
overstappen? neen hoor.. het gras is niet groener aan de andere kant..