Problemen met tv-signaal en slechte klantendienst Beste, Wij zijn sinds 2018 klant bij Proximus en hebben tot op heden steeds vertrouwen gehad in uw diensten. Helaas hebben wij de afgelopen week een zeer teleurstellende ervaring gehad met uw dienstverlening, zowel op technisch als op klantgericht vlak. Op één week tijd hadden we twee keer langdurig geen internet, waardoor ik technisch werkloos was tijdens mijn thuiswerk, en sinds dinsdag 25/02 werkt onze televisie niet meer (terwijl het internet wel naar behoren functioneert). Ik heb meerdere keren contact opgenomen met de klantendienst, maar dat verliep ronduit frustrerend. Maandagavond heb ik 23 minuten aan de lijn met een medewerker die me 20 minuten lang liet wachten, onderbroken door “Even kijken, hoor”, zonder enig resultaat. Woensdag kreeg ik een telefoontje van Proximus (een zog. callback), maar zonder introductie werd mij enkel gevraagd of het probleem nog bestond. Na mijn uitleg werd ik zonder enige toelichting - behalve dat ik bij de verkeerde dienst zat - doorverbonden, wa