Skip to main content
Vraag

Appartementsgebouw overgeslagen bij fiber-uitrol (Dries 1170 Watermaal-Bosvoorde)

• June 15, 2026
  • 11 reacties
  • 46 Bekeken

Beste moderator,!--tgqphd||[]-->!--tgqphd||[]-->

In onze straat (Dries in Watermaal-Bosvoorde) is de fiber-uitrol volledig afgerond en heeft de hele straat toegang tot glasvezel. Ons appartementsgebouw op nummer 45 is helaas overgeslagen. Via de reguliere telefonische klantendienst raken we niet verder, omdat we daar te horen krijgen dat het simpelweg 'geweigerd' is.!--tgqphd||[]-->!--tgqphd||[]-->

Wij willen als eigenaar en bewoners (en namens de syndicus) heel graag dat ons gebouw alsnog wordt aangesloten op het actieve glasvezelnetwerk in onze straat. Het exacte adres staat in mijn forumprofiel vermeld.!--tgqphd||[]-->!--tgqphd||[]-->

Zouden jullie dit kunnen escaleren naar de afdeling Network Deployment om te kijken wat de status is en hoe we de aanleg / technische survey alsnog kunnen inplannen?!--tgqphd||[]-->!--tgqphd||[]-->

Alvast bedankt!

11 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 15, 2026

Dag ​@MerelD kun je het exacte adres toevoegen in het klantprofiel? Vergeet niet op te slaan! ;)

Martin
  • June 15, 2026

@MerelD 

• Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen natrekken is het best om er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel, aangevuld is, zodoende kunnen de PX-moderatoren u beter/vlotter verder helpen en u zo niet eerst om bijkomende gegevens moeten vragen.
  • In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
  • Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
  • → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Ik heb de gegevens aangepast.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 15, 2026

@MerelD Bedankt! Ik heb meer info gevraagd, we houden je op de hoogte!

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Volgens mij is het ok, ik heb de gegevens aangepast. Het adres kan je in mijn profiel vinden

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Dankjewel Heidi. Ik word van her en der gestuurd, maar ik vind geen antwoord op mijn vraag: Waarom werd de fiber niet naar ons gebouw getrokken, terwijl dit wel het geval is bij alle huizen in de straat. 

Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met medewerkers van Proximus. De laatste raadde mij aan om FiberKlaar te contacteren, omdat die volgens hen verantwoordelijk zijn voor het aanleggen van de fiber in de straat. Dit bleek niet het geval te zijn. Ik belde eveneens naar de gemeente, maar daar konden ze mij ook niet helpen. Ik zal nog contact opnemen met de vereniging van mede-eigenaars (die toestemming moeten geven), maar die zijn bereikbaar tot de middag en ik was te laat.

Sorry voor het ongemak he!

Groetjes,

Merel

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 15, 2026

@MerelD Ik heb je een mail verzonden, je mag mij de antwoorden op de vragen van onze dienst Fiber terugmailen! 

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Ik vind geen persoonlijk bericht van jou 🤔

Martin
  • June 15, 2026

@MerelD ook niet in je Mail spamfolder ?

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Ik heb de mail net ontvangen. Ik ben rond 17u30 thuis en zal dan een antwoord sturen naar Heidi. Dankjulliewel voor jullie hulp hé!

• Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2026

Ik heb even tijd gevonden om te antwoorden en die heb ik doorgestuurd via mail naar Heidi 👍