Skip to main content
Vraag

probleem bekijken opgenomen programma's

• June 23, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Beste Proximus-medewerker,

Sinds een tijdje stoppen mijn opgenomen films en programma’s onverwacht en kan ik ze niet meer tot het einde bekijken.

Ik heb momenteel een B-Box 3 modem en een TV Box V5. De resets van de decoder en de modem lossen het probleem helaas niet permanent op.

Omdat de TV Box V5 verouderd is en problemen geeft met cloud-opnames, zou ik mijn apparatuur  graag willen upgraden.

Kan een moderator nakijken of mijn TV Box V5 (en eventueel ook de B-Box 3) kosteloos kunnen worden omgeruild voor de nieuwere

Android TV Box (V7)? Ik zou in totaal graag 2 stuks van de nieuwe TV Box ontvangen (voor mijn twee tv toestellen)

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groeten.

Marc  

1 reactie

Martin
  • June 23, 2026

@marcenmartine 

Opmerking:
Best geen privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, om e.v.t. misbruik te voorkomen.
Die privégegevens kan je wel gerust in het veld "Ticket" zetten (zoals bv: je klantnummer), via je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).
zie verder onder “TIP” voor meer uitleg.
PS: Binnen het uur nadat je uw bericht hier gepost hebt kun je dit nog editeren,
door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken
en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen,
anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

TIP:

• Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen natrekken als ze morgen hier terug langskomen is het best om er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel zoveel mogelijk aangevuld is , zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen en u zo niet eerst om bijkomende gegevens moeten vragen.
  • In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
  • Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
  • → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Ze zijn bij Proximus al een ruime tijd bezig met het uitfaseren van de oude V5 TV decoder, de V5c decoder (V5 compact decoder) blijft wel nog in omloop, bij defect wordt die ook wel vervangen door een recenter model zoals de V7 / V7c(wifi)

Betreffende :

Sinds een tijdje stoppen mijn opgenomen films en programma’s onverwacht en kan ik ze niet meer tot het einde bekijken.

Dit zijn inderdaad gekende problemen waar Proximus vollop mee bezig is om dit euvel op te lossen, zie bvb dit onlangs opgestarte topic → Informatie Pickx opnames | Proximus Forum