Sinds een paar dagen verdwijnt het geluid, zowel bij opnames als rechtstreeks kijken.
Bij rechtstreeks kijken helpt het soms door op de tv gids te drukken en dan pijltje omhoog of omlaag te drukken. Bij opnames decoder herstarten.
Bij de wedstrijden van de Belgen, 2 stemmen door elkaar en soms echo. Is niet naar te luisteren.
Niets helpt.
Iemand een oplossing?
