Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
de laatste tijd merk ik veel disconnects van mijn thuis internet. (over de kabel dus niet wifi) en kan ik tijdelijk niet op het internet en het streamen van vtm go stopt dan ook voor een aantal minuten.Mijn ubiquiti router lijst deze ook op. is er iets dat ik kan doen om dit te verhelpen of kan iemand de lijn eens checken aub? heb de proximus modem ook al herstart
Kom ik in aanmerking voor modem6 aubgraag antwoordt. Dankjewel
Probeer Pickx Mickx te bestellen op android tv box maar krijg steeds ‘oeps er ging iets mis’.
Mijn abonnement werd door mijn werkgever overgezet naar payandgoHet lukte niet online omdat de gegevens van de eid kaart uit te lezen.Ik ben deze ochtend naar een shop geweest waar men heeft gezegd dat ik 48 uur moet wachten om mijn nummer terug actief te hebben.Waarom duurt dit zolang. Ik ben al meer dat 10 jaar klant.
Graag zou ik u een afbetaling aanvragen voor mijn openstaande fakturen die in in 3 keer zou willen afbetalendank u
Ik kan al maanden de details van mijn facturen niet zien, niet via de website en niet via de app. Ofwel een 404-not found ofwel "oeps een technisch probleem". Ik heb in december hiervoor al een bericht gestuurd naar de klantendienst en nooit antwoord ontvangen. Ik krijg facturen die fors hoger zijn dan normaal, lijkt me normaal dat ik mijn facturen wil bekijken? Vandaag al drie verschillende mensen op de klantendienst gesproken en niemand kan iets nuttigs zeggen. Blijkbaar komt dit probleem wel vaker voor. Ik zou dit graag opgelost zien.
Beste,Ik contacteerde ondertussen reeds 3 keer de proximus klantendienst zonder echt een oplossing, vandaar dat ik mijn vraag hier eens stel. Ik maakte voor mezelf een account aan op MyProximus via een emailadres dat mijn vrouw en ik gemeenschappelijk hebben. Ik heb een prive GSM met proximus abonnement dat ik nauwelijks gebruik. Dus ik gebruik MyProximus nauwelijks. Ondertussen heeft mijn vrouw ook een proximus abonnement en zij wil wel de MyProximus app gebruiken voor facturen en dergelijke, maar aangezien we een gezamelijk emailadres hebben, kan ze nu geen account aanmaken met dat emailadres. Ik zou dus graag mijn account laten verwijderen. Hoe doe ik dat ??
Beste,Ik wil één van mijn wifiboosters terugsturen. Hoe doe ik dat?
Na een maand wachten op de techniekers die een fiber aansluiting zouden komen installeren bij mij thuis, stonden ze deze morgen voor mijn deur. Ze wisten niet hoe ze de fiberkabel bij mij binnen zouden krijgen. Ik heb zelf voorgesteld hoe ze het zouden kunnen doen, maar dat wilden ze niet.Ze gingen me nog contacteren voor een nieuwe afspraak en zijn vertrokken. Ondertussen hebben ze bij Proximus mijn aanvraag voor abonnement blijkbaar geannuleerd en krijg ik de vraag om de laptop die ik gratis bij het abonnement kreeg terug te sturen. Bij de klantendienst kan niemand mij helpen. Ben al vijf keer doorverbonden en vijf de uitleg gegeven. Uiteindelijk hebben ze gewoon niet meer geantwoord.Ik ben een nieuwe klant die graag internet en TV via de fiber van Proximus wil laten lopen.Wat kan ik nu doen?
Zijn er nog mensen die rond eind november het flex pack bestelden met de Samsung tv van 249 euro? Het zit namelijk zo dat ik de televisie binnen de week heb ontvangen en daarna de tv heb geregistreerd op samsung om zo de soundbar te ontvangen. Ik kreeg een bevestigingsmail op 25/11/22. Ongeveer 9 weken later nog altijd niks ontvangen. Dit duurt wel heel lang. Als er mensen zijn die de soundbar wel ontvangen hebben. Laat eens iets weten
geachte ,ik heb op 9/01/2023 een aanvraag voor internet en tv gedaan in de winkel in oostende er werd mij niet voorgesteld dat ik recht heb op een cadeau dat heb ik nu zelf gezien dat er tot eind januari een actie loopt hoe kan ik mijn cadeau nog verkrijgen in mijn ogen kunnen die werknemers die cadeau door verkopen aan familie en vrienden(die geen abonnement kopen) in plaats van aan de klant voor te stellenhopend op een reactie
Ik heb sinds enige tijd een pack in samenwerking met de bank belfius.Hierdoor krijg ik gratis data bij als ik aan bepaalde voorwaarden voldoe bij de bank.Deze zijn te activeren via enjoy in My Proximus (app of internet).In het begin werkte dit voortreffelijk maar sinds een paar maanden krijg ik altijd en foutmelding als ik dit wil activeren. Na verschillende contacten met de klantendienst gingen ze dit bekijken en oplossen en mij briefen over het verloop. Ook activeerden ze de gratis data voor mij, maar nooit data ontvangen of enige andere feedback.Is er iemand met hetzelfde probleem?Ben het beu om steeds naar de klantendienst te bellen voor niets eigenlijk want het probleem blijft duren en de data krijg ik nooitMvg
Ik kan niet gebeld worden in het buitenland (meer specifiek Zuid-afrika). Hiervoor al 10 x gebeld ! met de klantendienst, die telkens opnieuw een expert aanstelt, die het probleem niet opgelost krijgt. Telkens wordt er gezegd dat ik binnen 48 u zal opgebeld worden door een tweedelijnsexpert, wat niet mogelijk is, aangezien ik niet bereikbaar ben in het buitenland (maar men dat op de klantendienst blijkbaar niet wil of kan begrijpen) !! Dit lijkt me toch niet zo moeilijk te zijn als je zegt dat mensen je niet kunnen bellen dat ze dan niet moeten zeggen we bellen je terug binnen de 48 u ! Tot nu toe nog geen oplossing dus, en we zijn nu ongeveer een week verder. Intussen moet ik voor mijn zaak wel bereikbaar zijn, maar blijkbaar kan proximus dat weinig schelen. Wie lost nu eens eindelijk dit probleem is ?T lijkt wel of er bij de klantendienst mensen zitten die niet willen nadenken en alles gewoon aflezen!Ik vind het niet normaal dat je 10 !!!! x moet bellen en steeds dezelfde vragen kr
Welke provider zou u aanraden om niet de ellende te hebben zoals bij proximus waar je uren on hold gehouden wordt, ondanks dat je betaald voor extra service.internet draait op KB/s en helpdesk komt niet verder dan reset modem.Tevens neemt kwaliteit 4G ook verder af.heb nu volgend mailadres gebruiktescalation.level2@proximus.comKent er iemand een hoger level om harder aan de boom te schudden
Wij zijn recentelijk overgegaan van de concurrentie naar Proximus.Vervelend dat de dienst “weergave oproeper” niet inbegrepen zit in het abonnement van de vaste lijn.Ik probeer nu tegen betaling, helaas, de dienst alsnog te activeren.Zodoende kunnen we zien wie ons belt en wie ons gebeld heeft.Echter is onze bestelling blijkbaar nog niet afgerond en kan ik geen nieuwe bestelling invoeren.Ik begrijp echter niet wat er nog moet gebeuren.Kan iemand ons verder helpen?Klantendienst telefonisch niet te bereiken.Alvast bedankt
Onmogelijk om mails te ontvangen en te verzenden vanuit MAIL met account skynet met nieuwe PC met win 10. ; na het configureren en terugzetten met backup van vorige PC met win 10,waarop er geen problemen waren.Bij het toevoegen van mijn skynet account worden er geen gegevens gevonden Na enkele keren opnieuw aandringen kan ik bijkomende stappen invullen. Dat lukt met pop of imap; relay of smtp; met of zonder nummers van poorten voor inkomend en uitgaand verkeer.Mijn skynet account verschijnt wel in MAIL maar koppelen met mijn andere accounts (2) is niet mogelijk - geen melding van fouten-Vanuit webmail heb ik mails verzonden naar al mijn accounts; dat werkt perfect maar in MAIL komt er niets toe. Omgekeerd wordt er niets verstuurd en staat het bericht in POSTVAK IN zonder mogelijkheid voor verzending Wie kent de oplossing als er een is.
De inbox van mijn skynet account toont steeds dat er 9 ongelezen berichten zijn, terwijl deze allemaal aangeduid zijn als gelezen.Kan iemand mij inlichten hoe ik dat terug op 0 kan krijgen, of waar ik eventueel ongelezen berichten kan terugvinden ?
Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...
Vaststelling dat de internetsnelheid, zeker op sommige ogenblikken, sterk verlaagt. Vastgesteld op PC met kabel als op nieuwe Ipad en ook mijn Iphone.Heb de speedtests zo gedaan dat de oorzaak bij Wifi uit te sluiten is. Ik zal ook de test, later, doen via de ‘pingplotter’.Soms is de download ‘goed’, 90 maar soms maar 14. Zowel in de vroege avond als ‘s morgens om 5 u.Kan iemand / iemand van Proximus duiding geven over dit fenomeen.Alvast bedankt Patrick
GeachteMyproximus app werkt niet meer sinds gisteren.Heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar krijg onvolledig scherm.Zie enkel mijn adres maar geen GB verbruik noch mijn toestel. Kan zelfs mijn profiel niet meer veranderen.Technisc probleem?
Dag Proximus,Maanden geleden had ik al een afspraak gemaakt voor 31 oktober, om glasvezel in mijn woonst te trekken.Op 31 oktober kwam jullie installateur uiteindelijk toch naar me toe rond 16u, nadat ik een hele dag heb gewacht. Met de boodschap dat het niet meer ging lukken deze dag, hij zou blijkbaar geen overuren mogen doen. Een hele dag gewacht voor niets dus.We zijn overeengekomen dat hij 1 november zou komen. 's avonds (31 oktober) telefoon van hem gekregen dat hij dan toch niet zou kunnen komen op deze feestdag. Nieuwe datum: 19 november.19 november weer een hele dag gewacht voor weeral nul resultaat. Niemand is langs geweest, niemand heeft gebeld. Ik heb zelf jullie dienst proberen bellen maar niemand nam op...Waarom komen jullie de afspraken nooit na? Ik verspil mijn tijd hier aan. Ik heb een email verstuurd naar de dispatchers, maar die reageren zelfs niet meer.Ik heb ondertussen ook al 2 maal een nieuwe aanvraag voor glasvezel gevraagd via jullie website, maar het lijkt ero
Die pay & go kaarten zijn puur bedrog. Je hebt totaal geen controle over je verbruik. Heb met mijn laatste kaart 2 keer gebeld en mijn krediet is op…geen sms geen date.Hoe kan dat?
Beste, ik ben sinds 12 januari, nieuwe klant geworden, met flex fiber pakket.Graag had ik replay + en pickx sport pakket, 1 maand gratis geprobeerd, om daarna te evalueren. Dit lukt niet, daar ik steeds een foutmelding krijg bij tv , als app proximus telefoon, namelijk , er is een aanvraag dat nog moet verwerkt worden. Deze melding krijg ik nu reeds meer dan een week. Kan er iemand hier soelaas in brengen, waarvoor mijn dank .
sinds 28/11 een contract afgesloten met proximus voor 4 gsm abo internet en tv pack en de actie televisie toestel a 99 euro Vanaf het begin is hier van alles misgelopen , bij afsluiten van het contract telefonisch , heb ik mails gekregen om te bevestigen , dit is meteen ook gedaan . Hiervan heb ik bevestiging gekregen , de bestelde packs + gsm abo’s + tv toestel . Een afspraak gemaakt om het tv toestel te leveren op 17/12/22 . Niemand gezien , ook zouden de 4 sim kaarten hiermee geleverd worden . Vanaf 10/12 ben ik dubbele mailing beginnen krijgen , klantendienst hierover gebeld en meegekregen deze allen te negeren , het dossier stond gepland en is volledig in orde werd me telkens gezegd . Op 4 januari de technieker op bezoek gehad die het internet en tv pack kwam installeren ( is ok ) , hier heb ik trouwens eveneens daags voordien telefoon gekregen met de vraag “ waarom heb je de afspraak geannuleerd ? “ , dit heb ik helemaal nooit geannuleerd , dus duidelijk iets wat niet klopt , a