Werk met een V7…
Vandaag krijg ik : Oeps! Er ging iets mis.
Dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld.
Foutmelding : P132
Werk met een V7…
Vandaag krijg ik : Oeps! Er ging iets mis.
Dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld.
Foutmelding : P132
Ter info: PX forummedewerkers komen pas morgen terug langs
Best ook vermelden of je dit voor hebt bij live tv kijken of bij bekijken van een opname of bij terug kijken (replay)
je kan altijd proberen om eens alles te herstarten.
Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Was een opgenomen programma.
Na het opnieuw opstarten van de Android tv box is het probleem opgelost.
En welk antwoord kreeg je van Proximus? Bijna dagelijks heb ik problemen met dit Proximus systeem, continue ‘hangt’ hun scherm, zelfs hun decoder resetten verhelpt dat bijna nooit, het enige dat ik kan doen is de TV afzetten en de dag erna heb ik terug TV. Voor een internet systeem dat het duurste abonnement heeft in Europa is dit rommel, spijtig genoeg is Telenet nog een grotere ramp. Waarom moet er 100% betaald worden voor hun systeem dat geen 95% van de tijd werkt ( soms is dat zelfs maar 50% van een dag?), bestaat er eigenlijk een ombudssysteem voor dit knoei internet systeem (Telenet betaalde me ooit bijna 4 jaar abonnementsgeld terug omdat ze na 6 jaar nog hun systeem niet normaal werkend kregen)?
Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren.
Als we het zo niet opgelost krijgen sturen we iemand ter plaatse voor grondig nazicht.
Hier vind je alvast enkele tips om je wifi te verbeteren.
Als we het zo niet opgelost krijgen sturen we iemand ter plaatse voor grondig nazicht.
Een probleem met de wifi verbinding lijkt me uitgesloten. Alle problemen stellen zich via TV gebruik (dus via de TV box). De TV box neemt een wifi verbinding als basis voor signaal, daarnaast zijn er totaal geen problemen bij gelijktijdig gebruik van Pickx. Op het ogenblik dat TV weergave geblokkeerd is, werkt Pickx perfect.
Er is wel een computer die bij wifi gebruik soms een fout aangeeft, maar een paar seconden later herlaadt die toch. Kan het zijn dat de wifi verbinding soms kortstondig uitvalt en dat dit toch voor meer problemen zorgt voor gebruik signaal van TV box?
Er zijn een paar randproblemen bij gebruik TV/TV box : alle films staan aangegeven als geblokkeerd (enkel te bekijken via kinderslot code in te geven), een reeks tv programma’s die gepasseerd zijn voor weergave kunnen niet meer bekeken worden, waar ook programma’s bij zijn die met de oude TV box perfect later konden bekeken worden. Er zijn nog verschillen bij de weergave mogelijkheden tussen de oude TV box en de nieuwe.
Bij de installatie van de nieuwe TV box waren er ook reeds problemen.
Gisteren avond was er een totaal nieuw probleem, weergave van TV stopte en de TV box gaf een rood licht, dit was terug de eerste maal dat dit gebeurde.
Soms stoppen programma’s op TV ineens om dan iets later verder te gaan, soms stopt de weergave en kan er totaal nadien niets meer bekeken worden en moet er gewacht worden tot de dag erna om ook maar iets op TV te bekijken, soms kan via het TV menu iets anders wel nog bekeken worden - steeds nieuwe bijkomende problemen.
Bekijk hiervoor de link eens die ik je in mijn vorige post stuurde.
Vandaag kwam een Proximus technieker langs en het probleem zou moeten opgelost zijn.
Bij de installatie van de nieuwe tv box werd deze aangesloten met de bestaande HDMI kabel omdat ik er van uit ging dat dit een HDMI 4K was.
Dit zou niet het geval geweest te zijn en met de bij de nieuwe TV box meegeleverde HDMI 4K kabel te gebruiken zouden alle problemen moeten opgelost zijn.
Blijkbaar werden ook van op afstand bij Proximus een aantal settings van de aansluiting aangepast want een aantal beperkingen ( extra ‘problemen’) waren opgelost.
En nu afwachten of deze avond voor de allereerste keer met de nieuwe geïnstalleerde tv box er eindelijk een film voor de ganse speelduur kan bekeken worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.