Skip to main content

Als ex Proximus ICT medewerker werd ik op 1/1 op een pay en go gezet. Op 3/1 via web mobile maxi promo van 19,99 euro proberen aanvragen Tot heden nog steeds niet in orde. Al een 10tal keer met support mensen in contact geweest, en die brengen dat telkens in orde, NOT !  Al 3 a 4 keer mijn paspoort doorgemailed, gisteren nog, met vermelding klantnummer. Daarvoor ook al op vraag van support mail met eveneens paspoort naar customer care gestuurd, daarvan zelfs nooit een antwoord ontvangen.

 

Om moedeloos van te worden. Probleem is dat niemand dit probleem opvolgt.  Telkens iemand anders op support, en dan weeral alles herhalen.

Vandaag per mail zo een bevestiging van mijn aanvraag gekregen, maar dit lijkt terug niet in orde. Er staat immers vermeld : Jammer genoeg kunnen wij de activering op dit ogenblik niet uitvoeren omwille van een administratief probleem. Wij nemen zo snel mogelijk hieromtrent contact op met u.
 

Niemand gehoord vandaag. Probleem is dat ik momenteel in Tenerife ben, mijn pay en go beperkt is, en ik dit binnen een week zal moeten hernieuwen.

@Jmissoorten Uw aanvraag is ondertussen geregistreerd met order R000000110000SI176.Dit is nu doorgestuurd voor goedkeuring.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel


Gisteren eergisteren mijn paspoort doorgestuurd. Nu weeral een mail met dezelfde vraag. Zal het dan voor de 7de, ja 7de keer doorsturen !!!

Dit is toch wel echt onbekwaamheid in het kwadraat ! Niet te geloven !


Lachwekkend moest het niet om te huilen zijn.  Wachten ze tot je in het buitenland bent (wat ik al op 3/1 verteld had). Kunnen niet helpen, moet naar Proximus winkel gaan


Reageer