Vraag

levering samsung 24 ultra

  • 1 February 2024
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Dag iedereen

Op 24/1 heb ik in pre order de 24ultra besteld. Deze zou geleverd worden volgens de webshop 29/1. Mijn status van bestelling, daar komt geen beweging in, bestelling ontvangen ja, maar dat is het dan ook. Nog mensen hier die hetzelfde voorhebben?

Al meermaals gebeld, ik moet geduld hebben, zeggen ze… ja ok, maar wat meer duidelijkheid zou fijn zijn. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@MichSushi  Heb je het ordernummer?

Gedaan. Maar wat ik ook nog wou meegeven, in my Proximus staat een onafgewerkte bestelling, gemaakt op 26/1 en dat klopt helemaal niet.

Ik heb 2 toestellen besteld op 24/1, ik heb daarop 2 mailtjes gekregen voor de 2 aparte bestellingen met telkens 2 documenten in bijlage 

1 met contractoverdracht en 1 met bevestiging van de aanvraag/ordernummer

In de mailtjes stond dus die link met voortgang bestelling, maar dat schiet daar voor gene meter op. 

En de clou is, in my proximus staat bij ‘opvolging’ die onafgewerkte bestelling van 26/1, die ik niet gedaan heb, en ik krijg telkens smssen om die bestelling af te maken en te betalen.
En de bestellingen die ik dan wel gedaan heb en betaald enz, die staan er niet in

Heb al meermaals gebeld en gemaild, maar diegenen die ik aan de lijn krijg, ofwel zien ze evenveel als ik, dan vinden ze de 2 ordernummers niet terug en wel die onafgewerkte, jah, dat zie ik dus ook, hé.

Dan een mailtje gekregen dat de order is blijven hangen, enz enz….

Is dat nu zo moeilijk om mij een duidelijk transparant antwoord te geven op een simpele vraag, wanneer worden de toestellen geleverd. Zijn de betalingen doorgekomen, zou moeten, tis gister een week terug, van de rekening gegaan, dat ging wel heel snel. Maar een duidelijk antwoord en voortgang is blijkbaar heel moeilijk? Nochtans zijn de toestellen zogezegd in voorraad, maar zijn zij heeeeel traaaaaaag met het nemen van de toestellen, in te pakken en op te sturen. Ik heb expres maandag verlof genomen om de toestellen in ontvangst te nemen, maarre...tarara. 

Geduld, zeggen ze. Sorry, maar als je nergens een duidelijk antwoord krijgt van zo zit het, of ze weten van niks, moest ik zo mijn cliënten te woord staan in mijn job….mijnen baas zou niet erg tevreden zijn. Ik heb alles gedaan zoals het hoort, dus wens ik hetzelfde van proximus.SImpel.

Reageer