Als ex Proximus ICT medewerker werd ik op 1/1 op een pay en go gezet. Op 3/1 via web mobile maxi promo van 19,99 euro proberen aanvragen Tot heden nog steeds niet in orde. Al een 10tal keer met support mensen in contact geweest, en die brengen dat telkens in orde, NOT ! Al 3 a 4 keer mijn paspoort doorgemailed, gisteren nog, met vermelding klantnummer. Daarvoor ook al op vraag van support mail met eveneens paspoort naar customer care gestuurd, daarvan zelfs nooit een antwoord ontvangen.
Om moedeloos van te worden. Probleem is dat niemand dit probleem opvolgt. Telkens iemand anders op support, en dan weeral alles herhalen.
Vandaag per mail zo een bevestiging van mijn aanvraag gekregen, maar dit lijkt terug niet in orde. Er staat immers vermeld : Jammer genoeg kunnen wij de activering op dit ogenblik niet uitvoeren omwille van een administratief probleem. Wij nemen zo snel mogelijk hieromtrent contact op met u.
Niemand gehoord vandaag. Probleem is dat ik momenteel in Tenerife ben, mijn pay en go beperkt is, en ik dit binnen een week zal moeten hernieuwen.
Is er nu echt niemand bij Proximus die dit kan oplossen, dus 1 persoon die dit behandeld en niet naar de volgende doorschuift ?