Skip to main content

Ik heb eind 2022 een abo genomen op flex internet, tv en mobiel en daarbij een ps5 gekregen.

Nu is mijn vraag of ik mijn flex kan wijzigen naar internet en mobiel, zonder dat ik de restwaarde van mijn ps5 moet betalen

@Danbro Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel.


@Danbro

zonder verbrekingsvergoeding gaat dat niet lukken: je hebt ingetekend via een contract van 24m

je kan hiervoor naar de klantendienst bellen of binnenstappen in een shop

als je pack wordt aangepast krijg je automatisch het resterend bedrag aangerekend via je aanrekening.

Als je je gegevens aanvult in je profiel, kunnen wij je pack ook aanpassen? en je meegeven wat de verbrekingsvergoeding nog is?

Groetjes

Tina


Profiel aangevuld


Dag @Danbro we deden het nodige, bevestigingsmail volgt! Groetjes, Heidi


Reageer