Vraag

Scherm defect S24 Ultra bij openen nieuwe verpakking.

  • 31 January 2024
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Goede avond.

Ik bestelde vorige week in pre-order een Samsung S24 Ultra. Deze werd correct geleverd op de afgesproken leverdatum. Na deze voorzien te hebben van een screenprotector voor de camera’s achteraan, wilde ik ook een screenprotector op het scherm aanbrengen. Na de zwarte beschermfolie van de Samsung verwijderd te hebben, zag ik dat er op drie plaatsen puntjes in het scherm zaten. Ik wil het toestel terugsturen naar Proximus om dit om te ruilen, maar dat is geen sinecure daar er blijkbaar niemand weet wat er juist moet gebeuren.

De eerste maal in een Proximus shop geweest en daar te horen gekregen dat ik eerst de klantendienst moet bellen om een ticket aan te maken en dan moet terug komen met het toestel om dit terug te sturen. Dit gedaan zijnde terug naar de Proximus shop geweest, weliswaar een andere. Daar vertelden ze mij dat dat eventueel wel zou kunnen, maar na het verstrijken van de twee weken herroepingsrecht (het is dus nog geen week geleden dat het toestel geleverd werd).Volgens, de overig vriendelijke Proximus medewerker, moest ik de klantendienst van Proximus opnieuw bellen, zodat ze mij de nodige documenten konden doormailen om het defecte toestel terug te sturen. Dus opnieuw gebeld, maar deze callcenter medewerker kende deze procedure niet (ze heeft wel een ticket aangemaakt).

Een optie “Hulp bij terug sturen (defect) toestel” in het helpdeskmenu zou voor veel mensen een oplossing zijn. Ik kan begrijpen dat mensen soms hun geduld verliezen.

Ondertussen ben ik nog niet geholpen…

Vriendelijke groten

Maria Hilde Parren


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Maria Hilde Parren  Dag ik heb je post bijgezet in je lopende case 53985822. Ik vind het vreemd dat in deze case enkel een ruil wordt gevraagd en er geen sprake is van een defect scherm??

Reageer