Vraag

Opzeggen Pickx Sport

  • 2 January 2024
  • 22 reacties
  • 220 Bekeken

Beste, ik probeer al 2 maanden Pickx Sport op te zeggen. Ik heb al 2 schriftelijke (en 1 mondelinge) bevestigingen gekregen dat dit opgezegd is. Doch kreeg net mijn factuur waarop staat dat ik dit nog steeds moet betalen. Het staat ook nog steeds op actief. 
Kan dit aub zo snel mogelijk gebeuren ? Ik begin dit grondig beu te geraken .

mvg,

Ann


22 reacties

@Ann T 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ann T ik heb tussenkomst aan de collega’s van IT gevraagd om deze optie stop te zetten, zij doen het nodige. Ik heb intussen de facturatie gecorrigeerd. Mvg, Heidi

@HeidiE . Dankjewel ! Ik heb vandaag ook gebeld en ze zouden het nodige doen. Op de app staat de optie nog steeds geactiveerd . Komt dit nog in orde ? Alvast een dikke merci.

Grtjes, Ann

Reputatie 7
Badge +3

Dag @HeidiE IT-ticket IM12427666 is bij de achterliggende  IT-dienst in behandeling omdat Pickx Sport stopzetten via de gewone klantendienst (en via ons) niet lukt. Wanneer zij het nodige gedaan hebben, zal de optie ook in de app wegvallen. Groetjes, Heidi

@HeidiE : dag Heidi, kan jij zien of pickx sports al geannuleerd is ? Via mijn app staat die nog steeds op actief. 
Mvg, Ann

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T Het probleem is nog steeds niet opgelost.Order zit geblokkeerd.Van zodra het in orde is gaat u bericht krijgen.Dan mag u ons terug een seintje geven om de facturen recht te zetten via een creditnota.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Hoe komt het dat dit order geblokkeerd is ? Kan toch niet moeilijk zijn iets op te zeggen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T Een opzeg is normaal maximum binnen de 24u in orde.Om één of andere reden verwerkt uw aanvraag van opzeg niet.Kan enkel door de mensen van IT in dit geval opgelost worden.Spijtig duurt het langer dan in normale omstandigheden.Uw facturatie gaan we erna rechtzetten via creditnota.Groetjes,Joel.

Ik begin dit stilaan beu te worden. Al 3 maanden wil ik Pickx Sports opzeggen. It’ers moeten dit doen …. Maar blijkbaar lukt het hen ook niet. Iets activeren lukt wel, deactiveren duidelijk niet.

Ik overweeg gerechtelijke stappen te ondernemen of naar de media te stappen  als dit niet binnenkort wordt opgelost. Ik ben al meer dan 30 jaar klant en heb nog nooit zo’n slechte service gehad. Misschien ook het moment om van provider te veranderen ?

Reputatie 7
Badge +3

Beste Ann,

het order staat ingegeven, maar er zijn IT problemen met dit order, vandaar dat het niet afgewerkt wordt

Excuses voor het ongemak

Er is ondertussen een collega aan het werk om dit op te lossen.  We hebben gevraagd om je te informeren.

Het aangerekende bedrag van de voorbije maanden werd in mindering gebracht.

We hopen dat het opgelost geraakt.

Groeten,

Tina

@tina.b : dankjewel voor de info. Ik hoop dat ze me inderdaad gaan informeren. Dit bezorgt me stress. 

@tina.b  Goede avond, heb je al enig zicht of mijn probleem met Pickx Sports is opgelost ? Ik begrijp niet dat zoiets al weken aansleept. Ik heb geen zin om elke maand opnieuw te klagen en een creditnota aan te vragen. Dit is onmenselijk. 

@Martin 

@HeidiE 

@Joel M 

 

Beste, wanneer geraakt mijn probleem eindelijk opgelost ?

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T dossier 53829769 is nog in behandeling, de bevoegde dienst volgt verder op. Ik corrigeerde het abonnement voor november/december/januari, dat is dus ook in orde. Mvg, Heidi

@HeidiE 

@tina.b 

@Joel M 

@Martin 

 Ondertussen zijn we bijna 2 weken verder en is het simpele probleem nog steeds niet opgelost. Er is ook een klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecom. Waarom duurt zoiets simpels zo lang ? Zijn die IT’ers niet bekwaam ?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T  Ik heb nog eens een order gelanceerd ter opzeg van dit boeket..hopelijk. Als je Ombudsdossier in het systeem zit zal je alle antwoord elementen via hun krijgen.

@Luc.M 

 

ik heb ondertussen de zoveelste mail met bevestiging van de opzeg gekregen maar er verandert gewoon niets aan mijn abonnement. En dit al 3 maanden lang. Dit klopt toch niet ? Wat is er daar nu zo moeilijk aan ?

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T  Je order gaat steeds in exeptie en blijft dan vast hangen

@Luc.M 

en hoe geraakt dit dan uiteindelijk opgelost ?

Reputatie 7
Badge +3

@Ann T  Ik heb een dossier aangemaakt voor m’n eigen. Ik zal proberen dit in order te maken voor je. Ik laat je nog feedback.

 

@Luc.M : dag Luc, ik zie sinds deze middag Pickx Sports niets meer op mijn app staan. Zou het kunnen dat het opgelost is ?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ann T ondertussen is er een Ombudsdossier in behandeling, verdere communicatie verloopt conform deze procedures. Mvg, Heidi

Reageer