Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
intussen ook al langs geweest in een proximus center en nog steeds niets
Ik zou een apple Iphone willen bestellen met het DataPhone optie (249€ en dan 35€ per maand) - ik wil mijn huidig abonnement behouden maar telkens ik dit aangeef is de optie "dataPhone (per maand" niet meer beschikbaar en kan enkel aangeduid worden om het volledige bedrag te betalen
Ik ontving gisteren een internet Box v1bis maar die kan ik niet aan de muur bevestigen. Muurbeugel is niet meegeleverd. Onmogelijk aan te sluiten!
De afgelopen weken , mijn excuses, waren een echte ramp, een ware nachtmerrie, en het blijkt maar niet te stoppen! Wij hadden 4 diensten van jullie Proximmus: Fibra Maxi -- WiFi booster -- TV Box, en tenslotte één vaste lijn. Daar wij de vaste lijn, alsook de TV Box nog NOOIT gebruikt hadden, belde ik op maandag 08/01/2024 naar de klantendienst, met als verzoek de TV Box en vaste lijn op te zeggen.Ik had heel duidelijk tegen deze dame gezegd dat wij Internet Maxi Fiber en de WiFi booster wilden behouden daar wij niet ontevreden waren van deze diensten.De dame had mij heel goed begrepen daar ik de nieuwe prijs voor Maxi Fiber en de WiFi booster vroeg en zij bevestigde mijn de nieuwe correcte prijs.Na ± een half uurtje hadden wij ineens GEEN INTERNET meer, de dame had gewoonweg alle diensten opgezegd!!!Zij had alles opgezegd en jullie hadden alles afgesloten, zij had wel een nieuw contract aangemaakt voor Maxi Fibre, dit kon ik mobiel zien op MyProximus.Vanaf dat moment is het alleen maa
Bij Pay and Go prepaidkaart kan de rinkeltijd niet verlengd worden door de gebruikelijk code(s) in te toetsen heb ik begrepen.De voicemail kan wel uitgeschakeld worden maar verlengd dat dan ook de rinkeltijd?Hoe schakel je trouwens die voicemail uit ( die man heeft geen internet en een Doro 6060 gsm)?Het is voor de een hoogbejaarde persoon die niet altijd tijdig de telefoon kan opnemen.
Ik wou via telefoon mijn voicemail opnieuw instellen maar heb een paswoord nodig. Waar kan ik dat vinden?Kan ik daar ook instellen hoelang de telefoon overgaat voor hij naar voicemail springt?Nu gaat hij maar 4 keer over, dit is vrij kort vind ik.Ik heb via een ander topic gevonden hoe ik die tijd kan instellen maar deze dienst is momenteel niet beschikbaar schijnt het.
De optie Smartphone Omnium. Zoals ik kan lezen staat dit geactiveerd op je gsm nummer en niet op het toestel. Dus als je een ander toestel koopt, dan gaan de omnium mee over op dat nieuwe toestel. Zo ver ben ik wel mee.Maar wat ik mij afvraag, ik vind dit wel nergens terug in hun voorwaarden, enz... Is dit ook van toepassingen op smartphones die je ergens anders aankoopt. Dus niet bij proximus (shop) zelf, maar bijvoorbeeld krefel, lokale smartphone shop, mediamarkt, Carrefour, enz... (Belgische shops dus)Of enkel dus op de toestellen gekocht bij proximus zelf
sedert donderdag ( 18 januari 2024 ) verbonden met fiber en hier enkele snelheden:gsm Samsung A52s 5G : 364 down en 318 uptablet Samsung A6 : 282 down en 232 upnotebook Asus Vivobook gemeten niet bedraad : 94 down en 70 up.vooral die notebook zit wel heel laag.zopas bij een gebuur getest, ook aangesloten op 18 januari, zelfde opstelling in de berging.notebook Asus niet bedraad : 45 down en 33 up.gsm is gewoon toestel ( geen smartphone ) en bezit geen tabletVind dit wel heel vreemd zo’n lage snelheden via de notebook.
Ik ben foto’s aan het overzetten van mijn laptop naar een USB-stick. de snelheid is 0,35 items/sec! ik heb Flex s Fiber sedert een paar maanden! ik dacht dat mijn snelheid zou beteren met Fiber! Niet dus
Hallo de man van dienst,Ik ben lid en klant bij Proximus - klantnummer: *** Sinds gisterenavond, kan ik niet meer kijken naar mijn opnames (in dit geval NPO 2).Ik heb tot 3 maal toe, mijn decoder (klein oud model V5) uit en terug aan gezet, doch telkensna +/- 1 à 2 min. stopt het beeld, en kan niets meer doen, tenzij de TV uitschakelen.Wat staat er mij te doen ??Graag een seintje a.u.b.Roland Moens.roland.moens@belgacom.net
Goedemiddag. Ik renoveerde recent een woning. Een Proximusintro kan niet worden teruggevonden, maar er zou wel een telefoonlijn aanwezig moeten zijn op het grondgebied (we weten wel ongeveer waar deze zou moeten lopen maar kunnen hem niet precies lokaliseren). Grote breekwerken binnenshuis kunnen er helaas niet gebeuren. Wel is het mogelijk om met een kabel over de zoldervloer naar beneden te gaan en recht naar beneden te komen in de ruimte waar de intro zou moeten komen. Er kwam reeds een technicus van Proximus langs en die stelde voor om zelf al een UTP (cat6a) kabel te installeren over het gewenste traject binnenshuis en deze al naar buiten te laten komen tegen de voorgeven tot op de grond (met nog enkele meters overschot). Een (of meerdere) collega(‘s) zouden dan later de telefoonlijn komen lokaliseren en opgraven, om buitenshuis een connectie te maken tussen de telefoonlijn en de UTP kabel (en deze vervolgens ondergrond te bergen). Mijn concrete vraag: kan een UTP kabel dienen om
Kan geen voetbal meer zien op pickx via pc. wel op tv en smartphone alsook eleven
Hoi Wij verhuizen vrijdag, op deze nog geen planning voor de installatie, volgens proximus is die niet mogelijk omdat de fiber constructie er nog niet is nogtansis er in het appartement een fiber bak aan de muur. Dus hoe krijgen we internet bij ons verhuis? Wij gaan toch niet in de koude blijven zitten zeker Mvg
Goeie morgenGisteren en eergisteren hebben onze Android v7 boxes een update ontvangen. Sindsdien hebben ze problemen om de Pickx app te openen.Wanneer je op de Home knop duwt krijg je enkel de geinstalleerde Android apps te zien (Netflix, Disney+, Prime,….), van heel de interface van Proximus is echter geen spoor meer.De decoder zegt dan ook dat er geen verbinding zou zijn met het Proximus TV netwerk.Wanneer je dan Back duwt kan je wel TV kijken en zappen.Gezien de update al langer op 1 van de andere decoders gebeurd was, en deze niet meer ging, heb ik ze omgewisseld. Het toestel met de update werkte ook niet op de locatie van het werkende toestel.Deze ochtend heeft het werkende toestel zijn update gekregen en geeft nu dezelfde symptomen.Er is niks veranderd aan de opzet van het netwerk.We hebben hier een “1-VLAN-oplossing” waarbij mijn eigen Unifi router de router is (rechtstreeks achter de ONT) en de decoders mee in mijn “eigen” netwerk. Dit werkt al meer dan een jaar zo en er zi
Bestesinds zondag heb ik een sms ontvangen van jullie om mijn nummer over te zetten naar Proximus en mijn vorige provider stop te zetten, nu heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen en ben ik al een dag onbereikbaar. Dit is natuurlijk zeer vervelend. Wat moet ik nu doen? Of kunnen jullie zien wanneer deze zou toekomen? Ik kan namelijk nog niets zien in de app aangezien ik nog geen activatiecode heb doordat ik nog geen facturen ontvangen heb…
Ik kan niet meteen mijn contract vinden via MyProximus (Maxi) voor de juiste voorwaarden en data.Vorig jaar rond maart ik heb deze internetformule aangegaan in promo voor 39,99 EUR/maand. Nu weet ik niet hoe het zit met de verlenging. Wordt dit stilzwijgend verlengd, met verhoging van tarief? Of kan ik een op een andere promo ingaan ?Hebben jullie een voorstel / promo lopende voor mijn verbruik? (aangezien het moeilijk in een winkel te geraken is) Klantnummer 30865127
We geraken sinds kort niet meer in het volledige menu op onze Proximus tv. We hebben een Android tv box, als we naar het menu gaan kunnen we enkel naar de apps gaan. Al de rest, zoals de opnames, staan niet meer in de menubalk.De tv-gids werkt ook niet meer, de zoekfunctie ook niet.Zowel de modem als de tv zijn volledig herstart, internetconnectie is volledig in orde.
Ik wil al een hele tijd een wifi booster v2 bestellen maar dit lukt dus niet via de app of zelfs niet via een proximus winkel. De app toont alleen een versie 1 en toen ik het via een proximus winkel liet bestellen kwam er ook een versie 1 binnen. Voor deze laatste heb ik ook geen retourlabel dus zit hier met die onuitgepakte doos.Kan ik via deze weg een wifi booster v2 aanvragen? We hebben slecht wifi signaal dus het is echt wel nodig.
Ik woon in een appartementsgebouw, <5 verdiepingen. We zouden graag overstappen naar fiber, maar liefst, indien mogelijk, via een installatie via de technische ruimte. Blijkbaar is er iemand die beslist heeft dat dit via de gevel moet, maar we zouden dit in vraag willen stellen. Wie moet je daar voor contacteren? Ik heb de klantendienst al gecontacteerd, maar die zeggen dat het zo in het systeem staat en niet kan aangepast worden. Er moet toch ergens op basis van bepaalde criteria een keuze gemaakt zijn, dan moeten we dit toch ook kunnen inkijken?
Wij zijn al tijd bezig met een aansluiting voor internet. Eerst is er een wachttijd van maanden door fouten met accounts waardoor we 2 accounts hadden en een afspraak inplannen al een maand duurden en diverse telefoontjes.11 januari zijn ze dan gelukkig langsgeweest alleen toen lag de kabel niet ver genoeg in de straat om de aansluiting te voorzienNu zou 20 januari iemand langs komen om dit op te lossen. Op de dag zelf zonder telefoontje krijgen we 26 januari door door middel van een mailtje nieuwe afspraak. Niemand kan me telefonisch vertellen waarom want nummers van de lassers hebben ze niet. Ben diverse keren doorgeschakeld geweest zonder antwoord te hebben.Ik weer vrij regelen met werk want ja nog geen internet is niet thuiswerken. En ik was nog hoopvol dat een week uitstel te overzien valt. Krijg ik nu opeens een mail dat ze pas 8-02 komen. Wederom zonder reden, na een half uur wachten aan de telefoon voor doorverbinden heb ik het maar op geven. Weet iemand wie ik moet bellen of w
Ik gebruik mijn wifi-booster al een 2-tal maanden niet meer. Waar kan ik deze opzeggen en terugsturen?Mvg,Arne De Wit
Ik ben al jaren vaste klant.Waarom krijg ik geen getrouwheidskorting ?Op mijn factuur is daar niets van te zien.Mvgr. Roske
Beste,ik wil graag mijn ongebruikte wifi booster terugsturen. Serienummer staat in Ticket veld in mijn profiel.Alvast bedankt!
Tijdens de storm van 2 weken geleden is er ergens in de straat een kabelbreuk van Proximus.Nadat wij (5 gezinnen) 10 dagen zonder internet en tv hebben doorgebracht vroeg ik aan proximus of we deze 10 dagen moesten betalen waarop wij het antwoord kregen JA?!Mijn vraag: is dit correct? Met vriendelijke groet,Dylan
Ik heb vandaag mijn oude b box en proximus wifi booster teruggestuurd, zoals gevraagd in de email.Ik heb her pakket vanmorgen overhandigd aan de postbode. Deze heeft de barcode gestand. Ik heb echter geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.