Vraag

Geen internet, geen hulp, geen uitleg

  • 5 April 2024
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Ik heb al 2h geen internet of tv. Technisch dienst kan mij niet helpen, moet naar experten, maar die willen mij niet te woord staan, geen uitleg geven. ik moet wachten tot zij mij bellen.

Het is vrijdagavond voor weekend.

Dit is geen klantenservice!

Mijn lijn werkte perfect, wat kan er zijn dat niemand wil iets zeggen of helpen?

Kan ik aub internet hebben?! Mvg


1 reactie

@Smaragd

De PX medewerkers komen pas maandag terug langs hier op het forum.

De helpdesk is wel alle dagen bereikbaar tot 22u. 

Als je belt naar 0800 22 800 en je krijgt een antwoord dat er problemen zijn in je regio dan wil dit zeggen dat PX er mee bezig is.

Je kan evt hun vragen of ze 1TB data op je gsm kunnen zetten zodat je nog door je gsm als hotspot te gebruiken op het internet kan en bv ook via pickx-app nog wat TV kunt kijken (bv evt ookcasten naar je TV)

Pickx-app bekijken via Apple TV | Proximus
Pickx-app bekijken via Chromecast | Proximus

 

Reageer