Zoals daarin vermeld kwam op donderdag 8/2/2024 een technieker langs om de problemen op onze lijn te verhelpen. Hij diende hiervoor onze modem te vervangen door een nieuwe Internet Box, deed al wat nodig was voor het verhelpen van de storing en de nummerherkenning en nam op donderdag 08/2 ook onze oude modem met zich mee.
Ik zag een paar dagen later in My Proximus dat er een bestelling genoteerd stond op datum van 8/2: als ik het nog goed voor heb stond daar in 1ste instantie iets over retour van de modem tegen een bepaalde datum (ik geloof tegen 9/3 maar hiervan heb ik echter geen print screen gemaakt). Aangezien de technieker deze heeft meegenomen was ik van oordeel dat deze bestelling zou ‘afgerond’ worden zodra de oude modem terug in jullie bezit was.
Op 16/02/2024 ontving ik volgende brief van de Proximus-technieker:
Gisteren, op 20/2/2024 krijg ik echter een mail van Proximus met volgende inhoud:
“Afspraak voor uw installatie.
Hartelijk dank voor de bestelling van uw nieuwe Proximus-dienst(en)!
Om uw installatie te vervolledigen, dient er een technicus bij u langs te komen.
Er moet nog een afspraak gepland worden. U kunt daarvoor een datum zelf plannen via Mijn afspraak en dit tot 9 maart 2024.
U kunt dit ook rechtstreeks via de 'Mijn afspraken'-sectie in MyProximus.”
In deze mail staat ook nog het bestelnummer, ons klantennummer, adres en telefoonnummer.
Ik ben dit dus opnieuw gaan nakijken in My Proximus en zie daar nu het volgende staan:
“08 februari 2024
Bestelling ontvangen
We hebben je bestelling ontvangen
We zijn uw bestelling aan het afronden.
Bestelnummer: R000000110000SM4YG
Je order(s) is nog niet volledig afgewerkt. Klik op de "Mijn bestelling vervolledigen" knop om je bestelling te vervolledigen.
Mijn bestelling vervolledigen
jouw producten
Phone Line (IP)
TV
Internet Maxi
Family life Premium
Pickx app
Cloud 10GB
My e-Press
Mobile Flex S
SIM card One
Mobile Flex S
SIM card One
Internet Box
Omruilen Internet Box 0 eur (ipv 49 eur)
Internet Box
TV Box
TV Box”
De storing is echter verholpen op 8/2, de technieker heeft reeds een nieuwe Internet Box geplaatst en de oude modem meegenomen. Volgens ons moet er dus niets meer gebeuren.
Wij hebben deze bestelling niet zelf gedaan (ik weet niet of dit door de technieker is gedaan of dat dit door Proximus zelf is gedaan na de interventie van de technieker), maar er dient dus volgens ons geen technieker meer langs te komen.
Kan jij voor ons een nakijken wat dit betekent? Volgens ons is dit een vergissing. Kan dit verwijderd worden?
Alvast bedankt voor een antwoord.
Vriendelijke groeten