Vraag

WF booster niet meer gratis

  • 3 April 2024
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Hallo , 

1.Toen techniekers kwamen voor fiber , hebben ze deze niet willen instaleren in huis ( waar oude verbinding was ) het zou en moest in de garage zijn op een zeer slechte plaats....maar soit.

 

2. Verbinding niet goed "geen probleem je krijgt een booster gratis want is nodig , maar voor een 2de is betalend " zei hij Verbinding niet altijd optimaal en snelheid tjah … maar soit.

 

3.Plots factuur Maart beetje hoger = booster plots wel betalend tenmiste 1/2  ervan.

 

4. Contact via chat ( eerst de f*** robot) dan vriendelijk iemand = uitleg /-oplossing /- bleek promotie te zijn/-maar aanpassing word gedaan naar weer gratis

"Want soms heb je niet te kiezen en is hij nodig zoals in mijn geval en het verschil zal afgetrokken worden van factuur April." zei ze .

 

5.Factuur April is daar en tot mijn verbazing is het nog eens een beetje verhoogt : m.a.w. booster volledig te betalen en niks te zien van kredit/- aanpassing/-gratis

6.Conclussie : FABELTJES IN PAKJES.

Kan iemand mijn dan even iets anders vertellen dan fabeltjes ?

Mvg 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ivange correctie opgemaakt voor april, vanaf 01/05/2024 staat er opnieuw korting actief. Mvg, Heidi

Dag HeidiE , 

Dank u wel voor het snel reageren 😊

Ik heb ook een mail ontvangen ivm aanpassing.

 

M.v.g.

Ivange

Reageer