Skip to main content

Ik kan Orange niet bellen

@GDC

mss best dat je de helpdesk 0800 22 800 eens belt, kan alle dagen v/d week tot 22u,  anders zal je moeten wachten tot maandag voor verder hulp van een PX medewerker.

Zal iets te maken hebben met routering.


Of wachten tot dinsdag, want het is Pasen ;)

 


@GDC 

is het probleem opgelost ondertussen?

gsm eens helemaal uit en aan?

simkaart van toestel verwisselen?

indien niet opgelost

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

en niet vergeten te melden over welk nummer het gaat

groeten

Tina


Dag @GDC gegevens gevonden, ik laat het nakijken door de technische dienst. We houden je op de hoogte!


Dag @GDC aan onze kant geen technische problemen, best laat je het Orange nummer dat niet bereikbaar is zijn/haar instellingen bij Orange nakijken. 


Reageer