Beantwoord

opnames weg

  • 2 April 2024
  • 8 reacties
  • 536 Bekeken

Vandaag update gebeurd en sindsdien alle opnames en geplande opnames verdwenen .

al reset gedaan maar niet opgelost .

wat nu ?

icon

Beste antwoord door Martin 2 April 2024, 18:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

@AlainBulté   Dit wordt wel nog eens gemeld na een software update.

Probeer eens door de decoder stroomloos te zetten en dan de bbox 10 sec zonder stroom zettten om hem dan terug volledig te laten opstarten = als je terug kunt surfen, de decoder dan pas terug onderspanning zetten.

Als dit niet lukt dan zal je van de PX medewerkers pas morgen een reactie mogen verwachten.

Anders kun je wel alle dagen van de week gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800 tot 22u.

Heb zonet de aanbevelingen van MARTIN uitgevoerd. Helpen NIET. 

heb ook de helpdesk van Peroximus aan de lijn gehad.Is algemeen technisch probleem. Heb zelf in IT gezeten, en vraag me af of de updates niet deftig getest zijn geweest? In mij omgeving was dergelij probleem onaanvaardbaar. 

@f.johan 

Is dat een V7 decoder dat je hebt en welke update van software heb je gehad?

Ik heb hetzelfde probleem na update vandaag.

Is echt niet mogelijk werk jaren in IT en als.ik dit voor een klant moest doen, krijgen we boetes.

@fauwke 

Over welke versie van software update gaat dit juist?

Hier hetzelfde probleem! Bij de 2 decoders al mijn opnames weg. Gelukkig wel nog in de proximus pixx app. Kan ze zo wel streamen naar men tv. Maar niet het leukste. Ook alle ingestelde opnames moet je terug opnieuw ingeven.

 

@Vansprengel anke 

kan je eens kijken welke software versie (MW en APK) er nu op je decoder staat:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

 

Probleem was vanmorgen opgelost. Alle opnames waren/zijn terug beschikbaar

 

Issue closed