Sinds een week kan ik de HLN + artikels niet meer lezen.
Heb al een mail naar HLN gestuurd maar nog niet opgelost.
Kan een medewerker van Proximus dit misschien in orde brengen aub?
Dank u,
Mvg,
Sinds een week kan ik de HLN + artikels niet meer lezen.
Heb al een mail naar HLN gestuurd maar nog niet opgelost.
Kan een medewerker van Proximus dit misschien in orde brengen aub?
Dank u,
Mvg,
Ik kan geen plus artikelen meer lezen op hln
Omdat de PX Moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog bijkomend om gevraagd zou worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.