Ik heb 5m geleden rekeningnummer veranderd voor proximus en netflix.5m later gaat proximus van nieuw af maar netflix nog van oud rekeningnummer van ex nu.heb al 5x gebeld.2x winkel geweest.en laatste keer gingen ze onderzoeken.dat is 20 dagen geleden.en ging 10d duren.ik heb naar netflix gebeld en nu gaat het al 2x van mijn rekeningnummer maar nog altijd van zijne.hij wil dat ik dat terug betaal.maar ik betaal al nar netflix.ik weet niet wat gedaan.ondertussen al verl miserie erdoor.
Je verhaal is me een beetje onduidelijk.
Betaalt u Netflix nu apart of betaalt u via de Proximus factuur?
De Proximus medewerkers hebben alleszins uw gegevens nodig om u te kunnen verder helpen.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.