Skip to main content
Vraag

rekening nummer veranderd

  • April 4, 2024
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb 5m geleden rekeningnummer veranderd voor proximus en netflix.5m later gaat proximus van nieuw af maar netflix nog van oud rekeningnummer van ex nu.heb al 5x gebeld.2x winkel geweest.en laatste keer gingen ze onderzoeken.dat is 20 dagen geleden.en ging 10d duren.ik heb naar netflix gebeld en nu gaat het al 2x van mijn rekeningnummer maar nog altijd van zijne.hij wil dat ik dat terug betaal.maar ik betaal al nar netflix.ik weet niet wat gedaan.ondertussen al verl miserie erdoor.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Mutlie
  • April 4, 2024

Je verhaal is me een beetje onduidelijk.
Betaalt u Netflix nu apart of betaalt u via de Proximus factuur?

De Proximus medewerkers hebben alleszins uw gegevens nodig om u te kunnen verder helpen.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 5, 2024

@Nijverheidsstraat Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Als u rechtstreeks aan Netflex betaalt dan kan enkel Netflix het oplossen.Groetjes,Joel.