Skip to main content

Nadat ik enigzins geforceerd ben tot het aanschaffen van een fiber aansluiting, het gaat meer kosten en anders gaan we je afsluiten binnen een jaar dan toch maar ok gezegd. Vind nog altijd dat dit geen manier is om met klanten om te gaan maar soit.

3 dagen voor de voorgestelde afspraak kreeg ik op 12 april een mail dat deze niet doorging en dat ik tot 4 april een nieuwe afspraak kan maken. Als ik op de link klik kom ik uit op onderstaande alsof ik een afspraak gemist zou hebben die proximus nota bene zelf geannuleerd heeft… en geen enkele optie om een nieuwe in te plannen...

@Bart_1302 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reageer