Skip to main content

Ik heb al 14 dagen geen internet en Proximus tv.

 

reeds 4 ( vier !!) maal contact gehad met callcenter

en steeds ging een lasser langs gestuurd worden, maar steeds nog geen langsgekomen.

als tussentijdse oplossing ging mijn mobile internet gratis zijn, maar nu blijkt dat de kosten toch aangerekend werden en is deze ook afgesloten wegens over de limieten !!

kan iemand mij aub snel een passende oplossing aanbieden ?!

 

vriendelijke groeten, een verbaasde klant….

 

Is uw forumprofiel bijgewerkt?
De Proximus medewerkers hebben alleszins uw gegevens nodig om u te kunnen verder helpen.
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 


Reageer