Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Sinds enkele dagen kan ik geen live en opnames meer bekijken in de pickx app. De HD kwaliteit van mijn toestel zou niet voldoen. Ik heb nochtans een samsung S22+. Hoe zou dit komen?
Beste allen, Gisteren had ik opeens al mijn mailfolders in het Engels staan in Outlook, waardoor ik dit opnieuw ingesteld heb. Hierdoor is een handmatig aangemaakte folder met de naam “Geklasseerd” verdwenen, of ik denk toch dat dit door deze actie komt. In ieder geval vermoed ik niet dat Proximus hier enige schuld in treft. Integendeel: ik contacteerde gisteren de helpdesk en er werd reeds een ticket aangemaakt, mijn probleem werd zeer serieus genomen. Een dikke pluim alvast voor de helpdesk! Ik vermoed dat ik maandag zal opgebeld worden door de technische dienst, ik wil echter zeker zijn dat ik zelf alles heb gedaan, wat in mijn mogelijkheid ligt. Ik deed deze stappen. Direct bij het opmerken van het verdwijnen van de folder, heb ik me aangemeld op de Webmail, daar was de folder ook weg. Aangezien een ander vermoeden was, dat het ost file vermoedelijk werd overschreven, heb ik met een recovery tool gezocht naar verwijderde ost files. Ik vond er 1, waardoor ik een 30tal mails uit
Ik zie dat er rond het probleem van het lezen van HLN + artikels reeds het een en ander geschreven is.Er is echter nergens een vermelding van een oplossing die men zelf kan doen. Jullie moeten telkens ingrijpen. Ik heb ook het probleem met het lezen van HLN+ artikels. Mail gestuurd naar HLN → geen antwoord. Wat moet ik doen om het probleem opgelost te krijgen?
1 internetbox en 2 wifi-boosters v2In de keuken heb ik geen wifi-signaal van de internetbox, maar met een wifi-booster (booster1) heb ik daar een goed signaal. Ik wil dat signaal daar uitbreiden, dus ik plaatste een 2de wifi-booster (booster2) in de keuken. In tegenstelling tot andere toestellen, blijkt booster2 daar geen signaal op te pikken, want de positioning-led blijft rood. Zo op ‘t eerste gezicht blijft booster2 naar de internetbox zoeken i.p.v. met booster1 te connecteren.De boosters zijn alletwee wps-gesynchroniseerd met de internetbox. Is dat de correcte manier van werken?
Beste,Ik wil even mijn teleurstelling meedelen met Proximus. Begin mei heb ik een afspraak gemaakt voor een nieuwe installatie van mijn internet. Ik heb telefonisch rap iemand kunnen bereiken van de technische dienst die vermelde dat ze zeker binnen een week gingen komen. Er werd geen datum of tijdstip meegedeeld met me enkel een belofte van dat ze zeker gingen komen. Ik heb dan nogmaals (10 keer in totaal) gebeld naar Proximus over een update van de installatie waarbij ik tweemaal opgehangen werd door medewerkers. De andere 8 keren sloot de A.I. het gesprek af zonder mij geholpen te hebben. Dan een nieuw mevrouw aan de lijn gehad die vermelde dat ze pas 30 mei de installatie konden doen. Omdat er een probleem was met het afspraak die ik gemaakt had met het eerste mevrouw... 1 maand zonder vast wifi netwerk, dit kan toch niet de dag van vandaag… Alzeker als je net verhuist bent en zaken moet regelen. De techniekers zijn uiteindelijk gekomen en vragen mij meteen om naar de garage van he
Beste , 😀Per ingaande wensen wij de vaste telefoonlijn met nummer 0032 50 33 85 48 op te zeggen en te stoppen.Gezien wij alle toestellen op VOID hebben met afzonderlijke nummers is deze vaste lijn een storend element hierin. Dit nummer kan dan ook definitief geschrapt worden.Rest blijft uiteraard behouden. Hartelijke groet en dank alvast ! J.MoermanC.Clicteur
Ik kan via Chromecast alle zenders in mijn Pickx pakket zonder probleem bekijken behalve Play4. Op mijn iPad geeft Pickx aan dat de zender speelt op het scherm meldt hij ‘ready to cast’ maar hij doet het niet. Chromecast al opnieuw opgestart, app al opnieuw geïnstalleerd dus daaraan ligt het niet. Tips & tricky graag.
Hoi,😀 Toch bizar maar best eens nakijken , nog steeds kunnen wij het/geen fiber pakket bestellen.Dit ondanks dat de 2 hoofdkabels reeds klaar liggen in de technische ruimte.Zelf checken levert steeds niets op. Dus bij deze mijn vraag. Bedankt alvast! 😎
GeachteWoon in Aalst en ben in verlof in Zwijnaarde.Hier moet ik een minuut wachten om iets open te krijgen zoals apps , een bijlage openen en krijg Error of bij bank app de server duurde te lang!Begint dan cirkels te draaien en wachten danBovenaan staat 5G wat ik thuis niet heb.Niets aan de instellingen veranderd.
Een tiental keer op NEE gezet via de app maar klikt steeds terug naar JA na enige tijd.Kan een moderator dit doen voor mij aub?
Beste,Zou het mogelijk zijn de openstaande factuur van deze maand in 3 keer te voldoen?Deze maand is namelijk een moeilijke financiële maand door weinig tot geen loon omwille van een verandering van werk. Met vriendelijke groeten,
Sinds een kleine maand is het beeld beginnen haperen, opnames blijven vasthangen of stoppen gewoon ineens. Regelmatig valt de verbinding met de V6 gewoon weg naar zwart beeld en gaat hij enkel nog aan na volledige stroomonderbreking, geluid loopt niet sync met beeld ...Dacht eerst dat het aan de extender zou liggen die draadloos verbonden is met de decoder maar na het trekken van een kabel tussen modem en decoder is het probleem nog altijd hetzelfde.volledige reset lost het probleem voor ongeveer een uur op en dan begint de ellende van vooraf aan. TV kijken is absoluut geen plezier meer maar 1 brok frustratie.
Na 2 keer bellen naar de klantendienst en 2 keer gehoord te hebben dat mijn VoWifi actief staat, kan ik nog altijd niet via wifi bellen.Aan mijn gsm ligt het niet want de optie staat aan en ik kon met mijn vorige provider wel via wifi bellen.De gsm is al verschillende keren herstart en ook met mijn simkaart in een andere gsm werkt het niet.Ik lees in verschillende topics dat dit opgelost is door een forum medewerker nadat de klantendienst telefonisch ook bevestigd had dat de optie actief staat.Kan iemand hier alstublieft naar kijken, ik mis een heleboel telefoontjes van klanten.
Sinds wij een nieuwe decoder (7) hebben loop het spraaksignaal niet synchroon met het beeld.Kan iemand mij verder helpen? Klantnummer staat in het profiel.Bij voorbaat dank.
Hallo,Ons wifi 5.0 ghz netwerk is al een tijdje niet meer zichtbaar.Herstart van de router lost niets op, hoe kunnen we terug gebruik maken van dit netwerk, aangezien het andere netwerk toch niet even snel is.Bedankt.
HalloWie kan mij helpen ?Mijn DSL wandcontactdoos is defect geraakt bij het verplaatsen naar een andere ruimte in huis.Ik heb al 2 Proximus shops gedaan en die weten mij enkel te vertellen dat ze geen installatiemateriaal hebben maar weten mij ook niet door te sturen naar een andere dienst behalve dan dat ik nog verdere moet gaan kijken in de andere Proximus shops ….Ik zou onderstaande model moeten vinden, voor inbouw (dus met het beugeltje om in wanddoosje te bevestigen).Alvast dank mocht iemand het antwoord kennen.
Beste, Ik ben pas klant en ondervind al hoge latency en connectie die weg valt. Ook is de snelheid rond de 60 Mbps ipv 100 Mbps. Waar kan ik met mijn klachten terecht?Het mail ons menu is een loop naar bellen.
op mijn iMac krijg ik op apple mail regelmatig een melding dat de verbinding is verbroken. in detail s vind ik dan: “Time-out van de verbindingen met de server 'imap.proximus.be' via de standaardpoorten.”Instellingen zijn niet veranderd en enkele minuten later werkt alles weer. Dit is echter zeer vervelend wanneer er dringende email moeten worden verzonden. Kan de werver verbinden worden gestabiliseerd. Ik het dit probleem nooit met gmail, iCloud of outlook.be - dus is het probleem aan de proximus zijde.
Mijn opnames en geplande opnames zijn sinds enkele dagen weg . Heel de lijst is leeg . Wat kan ik eraan doen ?
BesteWij hebben al sinds dinsdag geen internet of TV meer. Eerst moeten wachten op een nieuwe modem omdat de onze “kapot” was (DSL verbinding). Uiteindelijk hebben we de nieuwe modem aangekregen en bleek het probleem niet verholpen. Uiteindelijk is er dan vandaag (zaterdag) een technieker langsgekomen en blijkt dat de Proximus kabel ergens geraakt is bij een nieuwbouwproject in een straat naast de onze. Nu kan hier pas op 14!! juni een lasser voor komen. Dus nu kunnen we hier nog 11 dagen langer zonder internet of tv blijven zitten. Dit is echt ONACCEPTABEL! Ons huis zit vol domotica waardoor wij zonder internet niet eens fatsoenlijk kunnen leven! Graag met spoed een oplossing hiervoor. Bij voorbaat dank
Beste,Gisteren gingen jullie komen voor de kabel binnen te leggen bij mijn zoon. Jullie zijn meer dan een uur te laat opgedaagd dan afgesproken en jullie techniekers spraken geen Nederlands. De kabel werd gelegd in de wachtbuis van de elektriciteit waardoor de elektrieker nu problemen zal hebben. Er lagen nochtans nog 2 buizen klaar met een trekdraad in die perfect gebruikt mochten worden.Wat gaan jullie doen om dit op te lossen?
Om de energie optimalisatie / energie besparing van Pickx uit te schaken op de V7 decoder /Android decoder /TV Box onderneem je volgende stappen. Druk op de toets met het huisje 🏡 op je afstandsbediening , ga naar het tandwieltje☸ rechtsboven op je TV scherm , druk OK. Scrol helemaal naar beneden ➡ instellingen toestel druk OK nu naar ➡Apps druk OK nu naar ➡speciale toegang druk OK nu naar ➡energieoptimalisatie druk OK zoek naar de Pickx App deze selecteren en OK drukken energie besparing word uitgeschakeld voor de Pickx App alsook de vertraging bij opstart van de V7 decoder. (ook geen boodschap meer op je scherm met De Pickx App werd met enige vertraging opgestart om energie te besparen en normale opstart van de decoder)
Waarom lukt het niet om voicemail uit te schakelen voor Pay & Go nummer in MyProximus? De optie wordt aangeboden maar gaat altijd terug naar ja helaas. Deze kaart zou moeten dienen om een poort te bedienen en dan mag de voicemail niet actief zijn. Vroeger altijd gewerkt maar kaart laten vervallen dus nieuwe gekocht en nu lukt het niet meer om voicemail te deactiveren. Een goedkoop abonnement bestaat niet. Mijn ander abonnement is Proximus. Ik hoop dat ik een oplossing vind.
Hallo, ik heb dit hier al eens gemeld, probleem: wanneer ik ‘s morgens de decoder plus de stereo versterker inschakel om naar de radio te luisteren krijg ik een luide brom/interferentie uit de speakers, ik ga dan naar de geluidsinstellingen vd V7 om te proberen dat goed te krijgen maar dat lukt niet altijd, ik probeer dan een reset vd V7 maar lukt ook altijd niet, koppel dan de voeding van de DAC omvormer (digitaal -→ analoog) eruit maar helpt ook niet, dan opeens na een tijdje proberen en sukkelen valt de brom zo maar weg. Oplossing??Vijf op 10 keer valt dit euvel voor, is het een bug in de optische uitgang vd decoder?Opmerking: wanneer ik bv. in de namiddag terug alles inschakel, heb ik het niet voor, het is enkel de eerste maal van de dag.Heb ondertussen de DAC vernieuwd maar heeft geen soelaas. Decoder V7 paar maanden oud. (nieuw)Graag advies?mvg.