Skip to main content
Beantwoord

internet box+

• 24 mei 2024
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Ben onlangs aangesloten op fiber met internet box+  , nu kan ik mijn omvormer en warmtepomp niet meer connecteren die werken met 2.4ghz . Heb via de app reeds de 2.4 en 5.0 ghz opgesplitst maar telkens als ik wifi terug aanzet keert hij terug naar de oorspronkelijke instellingen .

Wat kan ik doen aub ?

Mvg

Erwin

Beste antwoord door Martin

Ik heb zelf geen BB+ , maar ik veronderstel dat je via de instellingen van de BB+ wifi-5.0 kunt uit zetten om zo eens te kunnen nagaan of het dan wel werkt op 2.4.

Eventueel ook eens kijken of voor wifi-2.4 er WPA2 beveiliging op staat of eens op WPA2 kunt instellen om te zien of dit er iets mee te maken zou kunnen hebben. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

3 reacties

Martin
  • 33520 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2024

Ik heb zelf geen BB+ , maar ik veronderstel dat je via de instellingen van de BB+ wifi-5.0 kunt uit zetten om zo eens te kunnen nagaan of het dan wel werkt op 2.4.

Eventueel ook eens kijken of voor wifi-2.4 er WPA2 beveiliging op staat of eens op WPA2 kunt instellen om te zien of dit er iets mee te maken zou kunnen hebben. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 mei 2024

Dag Martin , 

Heb uw suggesties geprobeerd en is gelukt om 2.4ghz te activeren . Doch lukte dit niet via de smartphone maar gelukkig wel via de computer . Bedankt voor uw reactie . Mvg Erwin

Martin
  • 33520 reacties
  • 25 mei 2024

@Stasken,

Bedankt voor de feedback en fijn te horen dat het zo gelukt is.