Ik heb reeds verscheidene keren getracht om de e-mails,die ik ontvang via het subforum,af te melden.Iedere poging schijnt te mislukken.Ook niet de hulp die Martin aangeeft.Kan er iemand me de juiste werkwijze bezorgen om dit alsnog te verwezenlijken.De e-mails blijven steeds maar binnenkomen en ik kan er niets meen aanvangen of veranderen.
mvg,
Willy Van den Bergh
Bladzijde 1 / 1
Subforum?? Helpt het als je ingelogd bent het volgende doet? Klik op je “Avatar” (d.i. de “W” naast je naam, kies instellingen, vervolgens meldingen en dan vink je uit wat je wil .
@WillyVdB
Je hebt waarschijnlijk al gedaan wat Mutlie hierboven juist uitgelegd heeft en krijg je toch nog mails binnen veronderstel ik?
Misschien wel, Martin, maar wat wordt bedoeld met mails via subforum? Antwoorden op een topic of zo?
Wanneer je je inschrijft voor een subforum zal PX je een e-mail sturen wanneer er een nieuw onderwerp in deze aangemaakt wordt.
Dus in dit geval moet @WillyVdB zich uitschrijven en mss is het dit die bij hem niet lukt, maar daarom zullen we eerst zijn antwoord moeten afwachten.
Beste Martin,
Je hebt gelijk met je opmerking.Ik heb me al verscheidene keren uitgeschreven zoals Mutlie aangaf,doch nog steeds komen er e-mail binnen.Kan iemand mij verwijzen hoe ik dan juist moet handelen om dit te verhelpen?
mvg,
Willy
@WillyVdB Kan je eens toelichten welke mails juist je blijft ontvangen?
@WillyVdB
Heb je al eens op ieder subform gekeken of je mss nog aangemeld staat, indien wel dan daarop proberen af te melden.
Het zou ook kunnen dat dit niet lukt in dit geval zal een PX moderator je dan hiermee moeten verder helpen.
Ja, maar als je een mail krijgt ivm een antwoord op een topic kan je dat topic uit je favorieten halen (je uitschrijven) via een link (in de mail), niet? Niet zo bij een subforum? Als wel, werkt de link dan niet? Mogelijk een instelling in het mailprogramma?
als je alleen dit toepast zoals je aangegeven hebt hier → Subforum
Dan kun je nog mails ontvangen indien je zou aangemeld hebben op een subforum.
Maar zoals er al vroeger gemeld hebben lukt dit laatste niet altijd om zelf af te melden op dit subforum en dit zou het probleem van TS kunnen zijn zodat er nog mails verstuurd worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.