Skip to main content

Hoi

 

Ik kreeg deze morgen een telefoon van het nummer 02 235 40 00 en als ik ga kijken op Google dan zeggen ze dat een Telefoonnummer zou zijn van Proximus. Is dit waar

 

Mvg Brebels Jolien

@Jolien25 

Dit is een onderliggend nummer van het Proximus 0800 nummer, had je mss PX voor iets gecontacteerd?


Hoi Martin,

Ik had PX gecontacteerd voor een probleem met de TVBox in de woonkamer. De 1ste maal dat ik contact hebben gehad met een zekere Cindy heeft zij een reboot gedaan en daarna konden ik niks meer met de afstandsbediening. Ik kon na ons gesprek,onze afstandsbediening niet meer koppelen met de TVBox. En Cindy was helemaal niet klantvriendelijk. Na de reboot was ze van de aardbol verdwenen.

Ik heb een beperking en heb mijn ouders willen helpen dat ze terug tv konden kijken na mijn contact met PX. Want mijn ouders waren nog aan het werk.

We hebben een nieuw afstandsbediening opgestuurd gekregen maar deze kon Papa ook niet koppelen met de TVBox.

Naderhand heeft mijn Papa nogmaals gebeld met PX en de persoon aan de lijn zei tegen mijn Papa dat ze een nieuw afstandsbediening gingen opsturen.

Deze afstandsbediening kon Papa ook niet koppelen met de TVBox. Dus heeft Papa nog maar eens naar PX gebeld en toen heeft de meneer van PX gezegd dat ze een nieuwe TVBox gingen opsturen.

 

Mvg Jolien


Als de PX moderatoren morgen terug langskomen kunnen zij u altijd meer info geven of de TV box al opgestuurd is.

Zet daarom zoveel mogelijk gegevens van je papa in het veld “ticket” (zoals bv zijn klantnummer, telefoonnummer, enz  ) zodat de moderatoren het nodig kunnen opzoeken om je inlichtingen te kunnen geven. Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
En als het ook nog niet gebeurd is, noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 

PS: Bijkomende info over het koppelen van de afstandsbediening indien de afstandsbediening en decoder geen direct zicht hebben met elkaar zal in eerste instantie de afstandsbediening die in Infra rood mode werkt, geen commando’s kunnen doorgeven aan de decoder en moet die in RF mode of bluetooth mode gekoppeld worden aan de decoder, zie → Afstandsbediening via radiofrequenties of bluetooth koppelen.


Hoi Martin,

 

Sorry voor de late reactie, maar we hebben een nieuwe decoder gekregen en alles is opgelost; 🙂 :-) 

 

Mvg Brebels Jolien


Blij te horen dat het voor u dan toch zo opgelost is.

Fijn weekend, Martin


Reageer