Vraag

Upgrade abonnement raakt maar niet in orde

  • 21 March 2024
  • 13 reacties
  • 151 Bekeken

Momenteel heb ik Internet Start Fiber, en ik zou dit willen wijzigen naar Internet Giga Fiber en tegelijk ook Proximus TV nemen.

Al 5x heb ik dit via de Proximus winkel besteld (omwille van een split bill kan ik dit blijkbaar niet zelf via de site), maar het wil maar niet lukken (en ik heb nooit zelf iets geannuleerd) : 
 

 

Op 9 maart was er een afspraak met een technicus gepland (voor de bestelling van 21/02), maar er kwam niemand opdagen. Volgens de Proximus winkel was de uitleg dat het ‘technisch onmogelijk’ was, in de chat wist men mij te vertellen dat dit laswerken zou vereisen…  Met alle respect, maar deze uitleg snap ik niet, vermits het enkel gaat over een upgrade van Fiber en een vervangen van de Internet box.

 

Is hier iemand die kan helpen?


13 reacties

@Marc_M 

Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of indien er nog bijkomend zal om gevraagd worden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste Martin,

profiel is aangevuld, laat maar weten als er meer info nodig is.

@Marc_M  Ok, 

Dat zullen de Proximus  Moderatoren u morgen dan wel melden indien er nog bijkomende informatie zou nodig zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_M  Ik kijk het na en laat je feedback

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_M  Dag Marc, je order zit er in R000000110000T2JKJ. Je krijgt hiervan nog een mail. In deze mail gaat er ook een RMA label zitten om je Internetbox terug te sturen. Ik zou dit gebruiken i.p.v. deze mee te geven met de technieker. Men zal je contacteren i.v.m. je afspraak. Groetjes Luc

@Luc.M 
Dag Luc, vrijdag heb ik wel een mail ontvangen, maar daarin zat geen RMA-nummer, wel enkel een PDF met de details van de wijziging (dit lijkt me ok) en een link om de aanvraag te volgen.
Ik ben ook nog niet gecontacteerd voor een afspraak, en zie er ook geen in de opvolging.
In verband met de vaste lijn : momenteel werkt die met onze ‘oude’ toestellen, via een aansluiting op de internetbox, ik veronderstel dat dit met de internetbox+ niet wijzigt?
Groeten,
Marc.
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_M  In bijlage. Je gaat zeker nog gecontacteerd worden.

Jawel hoor! 

Ik ben gecontacteerd, zowel per mail als per SMS.  Het goede nieuws is dus dat ze mijn correcte contactgegevens hebben en ze ze kunnen gebruiken.

Maar aan de andere kant moet ik zeggen dat ze wel te vroeg zijn met deze slechte 1-april grap.  Want de herinnering gaat om het terugsturen van materiaal, terwijl ik nog geen technieker gehoord of gezien heb om nieuw materiaal te installeren, laat staan om een afspraak te maken.

Laat me duidelijk zijn : ik stuur uiteraard niets terug als er geen vervanging gebeurd is, anders zit ik gewoon zonder internet en telefoon, en ik betaal ook geen kosten.

@Luc.M Wat gaat er mis?

 

By the way : ook de link waar ze in hun mail naar verwijzen om een retouretiket te maken (moest ik dat willen) gaat naar de pagina van mijn vorig bericht, maar ook daar geen etiket of wat dan ook beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_M 

Excuses voor de verwarring.

Ik vraag na hoe het zal verlopen. We houden je op de hoogte.

Zo lang er geen ander materiaal is, moet je niks terugsturen.

Als er kosten zouden worden aangerekend, moet je ons dat laten weten, dan volgen wij dat verder op.

mvg,

Tina

 

Er worden nog geen kosten aangerekend, maar de mails blijven wel komen : 
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Marc_M 

ik heb het toestel aangeduid als binnengebracht aangezien het order niet kan uitgevoerd worden. 

mvg,

Tina

Bedankt, maar waarom kan het order niet uitgevoerd worden?

@tina.b @Luc.M Kan iemand een antwoord bieden op de vraag waarom dit order niet kan uitgevoerd worden aub?

Technisch moet het alleszins mogelijk zijn : 
 

 

Reageer