Skip to main content

Proximus biedt ’deals’ en ’experiences’ (onder Enjoy), waaronder digitale spelletjes om bv een Samsung smartphone te winnen. In de nieuwe ’game’ moet je via 2 pijltjes in de ’ruimte’ diamanten vangen en meteorieten ontwijken. Maar die pijltjes reageren totaal niet en er wordt voortdurend ’gebotst’ met meteorieten. Op die manier kan de gzme nooit uitgespeeld worden, en deelnemen aan de wedstrijd kan daarmee ook niet. Ik heb geprobeerd om via Proximus de vraag te stellen of de game misschien niet kan gespeeld worden via een Android tablet... Via de chat kwam er een medewerkster, maar zij antwoordde totaal naast de kwestie. O.m. dat er via Enjoy geen smartphone als prijs is; dat het ’phishing’ is; dat ik het via de website moet proberen en niet via facebook, ...  Alsof ik dat allemaal niet wist! Ik moest haar zelf de wedstrijdlink doorsturen als bewjs!! Nee, het is geen phishing; ja de prijs is Samsung 24; ja ik probeerde de game via de Proximus Enjoy website! Kortom: ik ben daar een half uur mee bezig geweest (met die chat), veel frustratie, en resultaat was nihil. Proximus zou dus vooraf bij dergelijke wedstrijd (game) mogen vermelden dat spelen via Android tablet niet mogelijk is... 

Ik heb die wedstrijd ook ‘proberen’ meespelen op android tablet en phone maar moeilijk tot niet te spelen.

Op PC wel gelukt maar daar ook  vervelend traag. 

Misschien mag je wel niet ‘te’ goed zijn in dit  spel.😉

Mvg

Artie

 


Allemaal trucjes van de foor om zeker te zijn, dat je hun app installeerd. Je (persoonlijke) gegevens zijn goud waard.

‘Gratis’ gaat de zon op/onder.


@T_Scheen Je bent niet verplicht om de app te installeren. Werkt ook via de website. De wedtrijden zijn wel écht (heb in het verleden al eens gewonnen; tijdelijk abonnement op Disney+). Het gaat erover dat die games enkel op windows computer te spelen zijn, en niet op android tablet. (Anderzijds maken ze wel reclame voor die app; maar ze hebben blijkbaar zelf niet door dat het niet lukt).


Reageer