Vraag

Storing melden door zelfstandige, maar geen toegang meer tot myproximus

  • 25 May 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties

Vandaag hebben wij een storing doorgegeven en contact gehad via My Proximus met assistent. Maar sindsdien heb ik geen account meer in zelfstandige MY Proximus.

Ik kan inloggen maar zie verder niks meer van mijn packs, facturen enz……

Ik kan dus mijn klacht over de storing niet opvolgen ook niet, en maandag moet onze zaak open. Meerdere nummers in onze straat zijn niet bereikbaar.

Vandaag hebben wij een storing doorgegeven en contact gehad via My Proximus met assistent. Maar sindsdien heb ik geen account meer in MY Proximus.

Begrijpe wie kan.

Ik kan inloggen maar zie verder niks meer van mijn packs, facturen enz……

Ik kan dus mijn klacht over de storing niet opvolgen ook niet, en maandag moet onze zaak open. Meerdere nummers in onze straat zijn niet bereikbaar.

Kafka?

Ondertussen via via toch terug in de juiste My Proximus geraakt. Zou aan de applicatie gelegen hebben.

Kafka?


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@jhl 

Excuses voor het ongemak

blij te vernemen dat het opgelost is.

groeten

Tina